Szturmem do Bonarki


2014-01-22
Bogaty wybór modowych kolekcji? Sprzyjająca zakupom atmosfera? Nowe sklepy? Przyciągające uwagę imprezy? A może Małgosia Kożuchowska? Trudno jednoznacznie wskazać, co konkretnie przesądziło o wzroście liczby klientów w 2013 r. w Bonarce.

Kiedy wydawać by się mogło, że zeszłorocznego rekordu odwiedzalności nie da się poprawić – okazało się, że w 2013 r. Bonarka była odwiedzana przez klientów jeszcze chętniej! Przyczyn tego stanu rzeczy może być kilka. Pierwszą z nich wydaje się bardzo szeroki wybór modnych butików, oferujących nowe kolekcje oraz kuszących wyprzedażami. Co istotne, sklepów w Bonarce przybywało. Przyjęła ona pod swój dach m.in. DIM, Martes Sport, Sinsay, Pocztę Polską, Smooth the Fruit. MANGO otworzyło tu największy salon w Polsce z konceptem MANGO Kids, który był pierwszym takim rozwiązaniem w Polsce i dopiero dziesiątym na świecie. Swoje istniejące salony rozbudowały: iSPOT i Reserved. Nowi najemcy pojawili się także w strefie gastronomicznej, dołączyli do niej: Sushi California, Pizza Dominium, Sevi Oriental. Z bogactwem stylowych propozycji można było zapoznać się także dzięki magazynowi „Bonarka”, który w 2013 r. został wydany po raz pierwszy.

Klientów regularnie zapraszano także na niebanalne wydarzenia: pokazy mody, koncerty, wystawy oraz warsztaty dla dzieci. Dla wielu gości magnesem była obecność gwiazd, a zwłaszcza Małgorzaty Kożuchowskiej. Aktorka, już drugi rok z rzędu będąca ambasadorką tego krakowskiego centrum handlowego, zapraszała do odwiedzin także z billboardów, plakatów i spotów radiowych.

Mimo tak pozytywnych wyników dotyczących ubiegłego roku, w Bonarce wszyscy myślą już o przyszłości, szykując kolejne atrakcje i niespodzianki dla klientów.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl