Szwajcarski, czyli jaki? Offshoring, czyli co? Employer Branding Excellence Awards 2013 rozdane
Zaangażowanie pracowników, współpraca z uczelniami i organizacjami studenckimi, spotkania ze specjalistami oraz otwarte drzwi dla potencjalnych przyszłych pracowników.
Tak buduje sukces krakowski oddział szwajcarskiego banku UBS, którego potwierdzeniem są prestiżowe wyróżnienia: nagroda główna w kategorii Doskonała Kampania Rekrutacyjna Off-line oraz wyróżnienie w kategorii Doskonała Kampania Internetowa przyznane 5 czerwca przez HRM Institute.
Podczas konferencji Employer Branding Managment Summit 2013 w Hotelu Hilton w Warszawie po raz drugi wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards. HRM Institute, organizator wydarzenia, za cel stawia sobie poszukiwanie i docenianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. W tym roku UBS, wiodąca globalna instytucja finansowa, której działalność koncentruje się na zarządzaniu majątkiem, zarządzaniu aktywami oraz bankowości inwestycyjnej, została doceniona podwójnie.
Nagroda główna dla kampanii rekrutacyjnej oraz wyróżnienie dla kampanii internetowej to dla nas ogromny sukces - ukoronowanie dobrych praktyk i skutecznej strategii opracowanej przez UBS PSC w ramach działań employer branding. To także motywacja do dalszej pracy, ponieważ wizerunek godnego zaufania pracodawcy sprawia, że przyciągamy najlepszych pracowników i wspólnie tworzymy zespół nastawiony na sukces – przyznaje Monika Gawinecka, dyrektor ds. komunikacji w UBS PSC.
Nagrodzona Kampania Rekrutacyjna Off-line przygotowana przez UBS Poland Service Centre (UBS PSC), skierowana była zarówno do doświadczonych kandydatów jak i do studentów. Jury doceniło koncepcję i wdrożenie serii warsztatów oraz udział w konferencjach w ramach kampanii „UBS University”. Na szczególną uwagę zasługuje również unikalna formula dni otwartych, organizowanych przez firmę. Drugim komponentem zwycięskiego zgłoszenia było wdrożenie kampanii wizerunkowej „We are UBS”, warto podkreślić, że kampania składała się z haseł przygotowanych przez pracowników, a motywem przewodnim była odpowiedź na pytanie jak rozumiesz myśl: „we are UBS”?
Cele wizerunkowe większośći kampanii realizowanych przez UBS PSC zakładają zwiększenie stopnia rozpoznawalności firmy oraz przełamanie stereotypu instytucji finansowej jako „sztywnego” i stresującego miejsca pracy. Wszyscy studenci, którzy zgłosili się do udziału w organizowanym przez UBS PSC Dniu Otwartym, mieli okazję przekonać się, jak wygląda praca w centrum usługowym w ramach jednego z czterech bloków tematycznych odpowiadających działom funkcjonującym w firmie. Dodatkowo, w programie były także warsztaty, lunch z pracownikami, zwiedzanie biura oraz spotkanie z CEO UBS PSC.
Wyróżniona internetowa odsłona kampanii „We are UBS” krakowskiego oddziału firmy obejmowała portale biznesowe, regionalne i lifestyle’owe.
Wśród pozostałych nagrodzonych w konkursie HRM Institute znalazły się także firmy: Ernst&Jung, PKO Bank Polski, PwC, BNP Paribas Bank Polska, Grupa Żywiec, Coca-Cola HBC Polska, Adecco oraz Danone.
Nadesłał:
AgencjaS4
|