Szybko, smacznie i zdrowo Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy


Szybko, smacznie i zdrowo Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy
2011-02-03
7 lutego br. rusza nowa kampania telewizyjna d’aucy pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest silna komunikacja marki oraz prezentacja naturalnych produktów d’aucy, m.in. łatwych i szybkich do przyrządzenia mrożonek z innowacyjnej linii – 3 minuty – tylko chwila.

Nowa reklama telewizyjna d'aucy przedstawia magiczny, pełen zieleni ogród, w którym dojrzewają świeże i naturalne warzywa.

To właśnie z nich powstają apertyzowane oraz mrożone produkty marki d'aucy. W przekazie reklamowym, oprócz warzyw w puszkach, wyeksponowano innowacyjną linię mrożonek - 3 minuty - tylko chwila. Jest to najnowsza propozycja firmy d'aucy, obejmująca trzy kategorie łatwych i szybkich do przyrządzenia produktów: Warzywa na patelnię z mieszankami naturalnych ziół i przypraw, Zupy domowe oraz Warzywa gotowane.

- Na potrzeby lutowej kampanii telewizyjnej przygotowaliśmy dwa animowane spoty reklamowe o długości 15 i 5 sekund - mówi Monika Faliszek, Marketing Manager z firmy d'aucy Polska. - Poprzez radosny, bardzo dynamiczny przekaz chcemy edukować konsumentów, że mrożone i apertyzowane warzywa d'aucy powstają z najlepszej jakości upraw, dlatego są smaczne, pełnowartościowe i zdrowe. W dodatku można je przyrządzić łatwo i szybko - dodaje.

Spoty reklamowe d'aucy będą wyświetlane od 7 lutego br. we wszystkich ogólnokrajowych kanałach telewizyjnych, takich jak: TVP, TVP Info, Polsat, TVN oraz na wybranych kanałach tematycznych - TVN mix i AT media. Równolegle do kampanii telewizyjnej firma d'aucy Polska rozpoczęła także kampanię reklamową w prasie handlowej. Planowaniem i zakupem mediów w kampanii telewizyjnej zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR firmę d'aucy wspiera Effective Public Relations.

Nadesłał:

pobo

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl