Szyldy i inne formy reklamy zewnętrznej
Historia wykorzystywania reklam zewnętrznych, jakimi są szyldy sięga setek lat. Do dziś są używane do tych samych celów promocyjnych, choć przeszły sporo zmian kosmetycznych. p { margin-bottom: 0.21cm; }
Stosunkowo niedawno ich częstym zamiennikiem stały się kasetony wykorzystywane w tych samych celach jednak wyróżniające się nowoczesnością oraz uniwersalnością. Istnieje wiele typów reklam zewnętrznych, dzięki którym bez problemu znajdujemy swój ulubiony sklep odzieżowy czy spożywczy.
Stare jednak wciąż popularne szyldy reklamowe
W porównaniu do nowych form reklamy zewnętrznej są dosyć tanie. Możemy umieścić na nich dowolny napis zrobiony z plastiku, metalu czy drewna. W znacznej mniejszości szyldy występują jako reklama sklepów. Spotykamy je głównie w barach, restauracjach i urzędach. Zastosowanie do miejsc publicznych nie jest przypadkowe. Ten rodzaj reklamy używany jest od lat i kojarzy się z poważnymi miejscami najczęściej związanymi z branżą usługową. Do jego stworzenia wystarczy projekt uwzględniający wymiary oraz grafiki wraz z napisami. Montaż jest banalnie prosty a trwałość produktu może dochodzić do wielu lat. Możliwość podświetlenia oraz zdobienia szyldów znacznie przedłuża ich żywotność. Dzięki temu nawet za kilka lat mimo zmieniających się trendów wciąż będą wyglądały nowocześnie i stylowo.
Kasetony znacznie bardziej komercyjne
Nowoczesne podejście do reklamy narzuca większą przestrzenność. Kasetony mogą przypominać trójwymiarowe napisy lub dowolne przedmioty. Ich główną zaletą jest uniwersalność. W czasie słonecznego dnia zwracają uwagę swoim kształtem oraz wielkością zaś wieczorem zainstalowane w nich neony bądź diody LED już z daleka rzucają się w oczy. Wyglądają bardzo nowocześnie, estetycznie i dynamicznie. Kojarzą się głównie z operatorami telefonii komórkowej oraz bankami, które najczęściej wybierają tę formę reklamy. W końcu każdy chce rzucać się w oczy. Anonimowość jest drogą do strat i upadłości firmy. Dobrze przemyślane i wykonane kasetony potrafią być prawdziwym dziełem sztuki. W większych miastach coraz trudniej wyróżnić się z tłumu, kiedy praktycznie każdy sklep posiada, choć jedną tego typu reklamę. Właśnie wtedy liczy się pomysłowość oraz wykonanie, najlepiej wcześniej niespotykane.
Nadesłał:
lukesept
|