Tak było 3 grudnia


Tak było 3 grudnia
2011-01-11
3 grudnia w krakowskich Fortach Kleparz odbył się wieczór rozpoczynający jedną z największych akcji prospołecznych, organizowanych w województwie małopolskim. Wieczór ten przebiegał pod hasłem „Rak nie boli. Badaj się i żyj”.

Swoją obecnością tę specjalną okazję uświetnili artyści, gwiazdy show biznesu, świata mody, przedstawiciele nauki.

Głównymi organizatorami akcji byli Face & Body Institute oraz Alfa Dental, natomiast patronat nad tym wyjątkowym wydarzeniem objęli Marszałek Województwa Małopolskiego, Burmistrz Gminy Niepołomice oraz Uniwersytet Jagielloński. Wieczór poprowadził Daniel Grzyb współpracujący z TVN i radiem Eska Kraków. Event rozpoczął się wygłoszeniem referatu przez prof. dr hab. med. Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego Marka Pawlickiego na temat czynników ryzyka i profilaktyki nowotworowej. Uczestnicy mogli zasięgnąć informacji na temat nowoczesnych technologii wykorzystywanych przy diagnozie zmian skórnych oraz nowotworów jamy ustnej.

Jednym z ważniejszych elementów wieczoru była aukcja przedmiotów należących do znanych osobistości, z której dochód został przekazany Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko" i przeznaczony na zakup wózka inwalidzkiego dla podopiecznej Fundacji. Podczas licytacji zebrani goście mogli zakupić m. in. bursztynową biżuterię autorstwa Eugeniusza Salwierza, niesamowite buty Marii Peszek, w których piosenkarka wystąpiła na ponad 50 koncertach oraz przepiękną sukienkę projektu Agaty Wójtkiewicz. Zresztą jednym z kluczowych punktów programu był pokaz mody projektantki, podczas którego zebrani mogli podziwiać wspaniałe kreacje prezentowane przez modelki z agencji RORES MODELS. Nad dodatkami, czyli makijażem i fryzurami modelek czuwał sam Oskar Bachoń.

Główną atrakcją wieczoru był występ Zbigniewa Wodeckiego. Piosenki, gra na skrzypcach i dowcipy, jakimi raczył zgromadzonych artysta, wprowadziły miłą atmosferę, sprzyjającą rozmowom. Całość dopełniały znakomite wino serwowane przez Pieroth, catering Hotelu Campanile oraz doskonałe sushi z Musso Sushi.

Sporo uwagi zgromadzonych przykuło losowanie nagród ufundowanych przez organizatorów i sponsorów. Zgromadzeni na evencie mogli wygrać choćby atrakcyjny pobyt w Bukowinie Tatrzańskiej, jednodniowy Pakiet zabiegów Day SPA , warsztaty stylizacji i wizażu, zabiegi wybielania zębów poprzedzone konsultacją stomatologiczną, sesję fotograficzną i wiele innych, równie atrakcyjnych nagród.

W przerwach, które przewidywał program, uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z ofertami sponsorów, do których należeli Forty Kleparz, Wisła Kraków, Poldent, Anwa, Dentonet, SmartPR, Neo-net.com.pl, Polmos, Adzone, Piekarnia-Cukiernia Alicja i Janusz Pęgiel, Magazyn Stomatologiczny, Oliwka, Skandia, Miasto Kobiet Serpol, Lista Marzeń, Magazyn Lounge, Atrium Hotel, Malinowe Hotele, Naory, Gazda, Pracuj.pl, Rores Models.

Event cieszył się nie tylko dużym zainteresowaniem samych uczestników, tuż po zakończonym wieczorze w mediach pojawiły sie liczne informacje na temat tej imprezy, a zwłaszcza tematu, wokół którego wszystko się skupiało. Dzięki takiej akcji świadomość tego, iż rak nie jest ostatecznym wyrokiem śmierci wzrasta. Celem organizatorów było pokazanie, że tak naprawdę od nas zależy czy choroba się rozwinie, czy uda się ją zwalczyć. Przede wszystkim liczy się wczesna diagnoza i profilaktyka, bo jak rzecze stare porzekadło „Nikomu zdrowie nie smakuje, aż jakiej choroby skosztuje". Dlatego pamiętajmy o odpowiednich działaniach profilaktycznych, obserwacji własnego ciała i regularnych wizytach u specjalistów - to może uratować nam życie.

Filmik z eventu: http://www.youtube.com/watch?v=OTQ8E8WVIDE

Nadesłał:

katarzyna.mlynarczyk@smartpr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl