Tak samo silne. Tak samo mądre. Tak samo równe.


Tak samo silne. Tak samo mądre. Tak samo równe.
2021-03-15
Marka Monki zajmuje stanowisko na rzecz przyspieszenia równości płci.

Od 2006 roku wzmocnienie pozycji kobiet jest jednym z elementów misji szwedzkiego brandu. Kiedy Organizacja Narodów Zjednoczonych, ONZ, powiedziała "...światowa różnica pomiędzy płciami nie zniknie przez kolejne 100 lat". Monki odpowiada: "Nie możemy czekać!". Głównym celem marki jest przyspieszenie realizacji Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ nr 5 dotyczącego równości płci - poprzez dalsze przełamywanie piętna, budowanie silnych partnerstw non-profit i inspirowanie społeczności Monki do idei siostrzeństwa. Marka jest zobowiązana do umieszczania tej misji na czele wszystkiego co robi, nie tylko teraz, ale i zawsze.

"Monki to marka modowa zorientowanana cel. Razem z naszą społecznością, partnerami i współpracownikami chcemy być częścią napędzającą do zmian na świecie. Wierzymy, że jesteśmy odpowiedzialni za dobre wykorzystanie naszej platformy, aby zmienić sposób reprezentowania kobiet w branży, promować miłość do samych siebie i przyspieszyć równość płci - to jest dokładnie to, co zamierzamy zrobić."- mówi Jennie Dahlin-Hansson, Dyrektor Zarządzająca w Monki.

Marka rozpocznie kampanię w prawdziwym stylu Monki - filmem, który da Tobie siłę. By podnieść głos, zająć miejsce i być w siostrzeństwie. To nada ton róznym działaniom zaplanowanym na marzec, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z ambasadorkami. Monki przekazuje mikrofon trzem kobietom, które wyznaczają drogę do równości płci. India Ysabel, Sonya Barlow i Honey Ross podzielą się swoim indywidualnym "przybornikiem do zmian", odnoszącym się do najważniejszych tematów związanych z wyeliminowaniem różnicy płci na świecie.

Specjalna kolekcja ubrań IWD 2021 zawiera napis Salute Sisterhood, stworzony przez markę Monki. Kluczowe elementy obejmują marynarkę oversize, ozdobioną naszywkami i satynową podszewką. Siostrzany print jest również widoczny na 3-częściowym zestwie składającym się z legginsów, crop topu i bluzy z kapturem.

Ponadto, we współpracy ze swoim długoterminowym partnerem, Plan International, marka Monki stworzyła dwa ekskluzywne swetry w fasonie oversize oraz z przesłaniem dotyczącym wzmocnienia i przywództwa. Co więcej, 20% z dochodów zostanie przekazana na wsparcie celu #GirlsGetEqual.

Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl