Taktyka działań marketingowych


Taktyka działań marketingowych
2015-04-20
Jego zaletą jest ogromny zasięg – możemy z naszą reklamą dotrzeć niemal w każdy zakątek świata. Bez działań marketingowych trudno byłoby wyobrazić sobie funkcjonowanie handlu i usług.

Współcześnie reklamy internetowe wypierają te znane z tradycyjnych środków masowego przekazu. Internet daje reklamodawcom ogromne możliwości. Popularnym narzędziem reklamowym jest Google AdWords, za pomocą którego w prosty i szybki sposób można tworzyć kampanie reklamowe, zwane linkami sponsorowanymi. Z AdWords korzystają nie tylko sklepy stacjonarne i internetowe, ale i przedstawiciele wolnych zawodów. Muszą się oni liczyć z dużą konkurencją i – co za tym idzie – wysoki stawkami za kliknięcia, zwłaszcza jeśli działają na terenie dużych miast. Przykładowo fraza „adwokat warszawa centrum” będzie nawet o kilka złotych droższa od frazy „adwokat centrum łódź”. Jeśli reklamodawcy będzie zależało na dotarciu do klientów ze stolicy z pierwszych trzech pozycjach w wyszukiwarce, będzie musiał zapłacić nawet kilkanaście złotych, by pokonać w aukcji konkurentów. Równie kosztowną frazą jest „prawnik warszawa śródmieście”. W tej dzielnicy Warszawy mieści się wiele kancelarii prawnych, które reklamują się za pośrednictwem Google – a każda z nich chce się wyróżnić i zajmować najwyższe miejsca w wyszukiwarce, stąd tak wysokie stawki CPC. Podobnie rzecz się ma z reklamowaniem usług. Niezwykle drogim słowem kluczowym, które często w kampaniach wykorzystują prawnicy z Warszawy, są „porady prawne warszawa”. Biorąc jednak pod uwagę cenniki usług adwokackich czy radcowskich, korzystanie z AdWords jest bardzo opłacalne i zapewni zwrot z inwestycji, nawet przy dużych nakładach finansowych.

Nadesłał:

joannafrc

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl