Taneczne wejście Maoam w nowy rok


Taneczne wejście Maoam w nowy rok
2009-01-15
12 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania reklamowa Maoam. Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych zobaczymy taneczny spot Maoam Breakdance. Wsparcie kampanii stanowią działania prowadzone w prasie oraz Internecie.

Trwająca od 12 stycznia kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam firmy Haribo opiera się na 15’ sekundowym, animowanym spocie Maoam Breakdance. Film utrzymany w stylistyce kolorowego graffiti przedstawia historię chłopca, który przygląda się namalowanemu na murze robotowi. Na widok owocowych gum maszyna wyskakuje z ulicznego malowidła rozpoczynając pogoń za smakołykiem. Chłopcu udaje się jednak - przy pomocy tanecznych akrobacji - odzyskać wytrąconą z dłoni paczkę, sprawiając jednocześnie, że robot wraca do ściennego graffiti. Spot zobaczyć można w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych. 

Koncepcja spotu - nawiązująca do cieszącego się w Polsce niesłabnącą popularnością tańca - wpisuje się w szersze działania marki związane z tą dyscypliną. Od października 2008 roku do końca stycznia 2009 roku, na polskiej stronie Maoam trwa interaktywny konkurs Maoam Freestyle Dance. Dzięki niemu, każdy pasjonat tańca - wgrywając film ze swoim układem - ma szansę zaprezentować talent i wygrać atrakcyjne nagrody. „Duże zainteresowanie zabawą i wysoki poziom artystyczny prezentowanych układów skłoniły nas do przedłużenia konkursu, który początkowo miał trwać do połowy grudnia 2008 roku” - mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager firmy Haribo, producenta Maoam.

W 2009 roku zamierzamy kontynuować działania Maoam związane z tańcem, więc wielbiciele tej dyscypliny mogą spodziewać się wielu ciekawych niespodzianek - dodaje Falińska-Zubko. 

Emisji spotów telewizyjnych towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i Internecie. Przez cały styczeń trwa intensywna kampania na kluczowych portalach. Maoam otrzyma również wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w prasie i Internecie.  Adaptacją holenderskiej reklamy Maoam zajęło się Studio Altea. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations. 

Informacje o firmie:HARIBO to istniejący od 1920 roku producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych znanych na całym świecie. W swojej ofercie ma kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Marshmallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 18 fabrykach na świecie a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 80 milionów Złotych Misiów. Z ich rocznej produkcji mógłby powstać łańcuch otaczający trzykrotnie ziemię! W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Wysoką jakość produktów Haribo potwierdzają otrzymane nagrody i wyróżnienia: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006”, „Złota Odznaka Jakości 2006, „Top Innowacje”, „Lider Forum 2006 i 2007”, złoty i srebrny medal DLG 2007, Oskar FMCG 2007. 

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl