TARGIT BI Suite 2k10 - Business Intelligence dla iPad i iPhone
iTOP - interaktywny dostęp do systemu i możliwość prowadzenia analiz poprzez urządzenia mobilne - telefon komórkowy iPhone i iPad.
iTOP - interaktywny dostęp do systemu i możliwość prowadzenia analiz poprzez urządzenia mobilne (telefon komórkowy iPhone i iPad), bardziej intuicyjny i łatwy dostęp do funkcji Sentinel czyli Agent Przewidywania - technologia ostrzegająca o zagrożeniach osiągnięcia ustalonych celów biznesowych w firmie oraz nowy pasek wyboru kryteriów - znakomicie upraszczający szybką zmianę parametrów sporządzanej analizy.
To są trzy najważniejsze usprawnienia w systemie TARGIT BI Suite 2k10. TARGIT BI Suite 2k10 dostępny będzie w Polsce na przełomie maja i czerwca 2010 roku, oczywiście wpolskiej wersji językowej.
„Jak zwykle, jestem dumny z możliwości zaprezentowania nowej wersji naszego system" - mówi drMorten Middelfart, główny architekt systemu TARGIT. „Nowa wersja daje użytkownikowi jeszcze większe możliwości analityczne i upraszcza obsługę zgodnie z naszą dewizą - najkrótsza droga dowiedzy - lepsze decyzje przy mniejszej liczbie kliknięć. Nowa wersja to także większe możliwościdostępu do systemu przez mobilne urządzenia użytkowników w podróży czy podczas trudnychnegocjacji cenowych z klientem."
iTOP to nowa aplikacja BI dla mobilnych użytkowników korzystających z urządzeń iPad i iPhone. Jest to rozszerzenie znanej funkcji Desktop Client, ostrzegającej, że coś niedobrego dzieje sięw firmie. iTOP umożliwia monitorowanie i analizowania istotnych danych i parametrów biznesowychna urządzeniach mobilnych. Obsługa narzędzi analitycznych oraz prezentacja wyników jest terazdostosowana do możliwości urządzeń mobilnych (wielkość i rozdzielczość ekranu, klawiszekontrolne, itp.) - odbywa się w prosty i czytelny w sposób w czytelny i łatwy w obsłudze.
Jednocześnie wnioski z przeprowadzonych analiz można niezwłocznie wprowadzić w życie dziękiopcji dzielenia się wynikami z innymi decyzyjnymi osobami w firmie. Pełny, zdalny dostęp do narzędzi analitycznych i danych firmy to trudne do przecenienia narzędzienp. podczas trudnych negocjacji cenowych z klientem - można np. błyskawicznie i precyzyjniesprawdzić jak możemy być elastyczni by nie utracić opłacalności działań.
TARGIT BI Suite 2K10 to także usprawnione rozwijalne menu w oknie kryteriów analitycznych. Rozwijalne menu zawiera teraz znacznie więcej kryteriów, które można łatwo zmieniać - praktycznie jest to szybko dostępne, uproszczona wersja znanego edytora kryteriów. Dzięki temuedycja parametrów analizy jest szybsza i wymaga znacznie mniej kliknięć. Usprawniona została także funkcja Sentinel czyli Agent Przewidywania - technologia ostrzegająca - na podstawie automatycznego monitorowania i analizowania danych - o zewnętrznych zagrożeniachosiągnięcia ustalonych celów biznesowych w firmie. Teraz, by efektywnie korzystać z tej funkcjiwystarczy znać Kluczowe Wskaźniki Wydajności (ang. KPI) firmy - Agent Przewidywania zwyprzedzeniem ostrzega o możliwości zaistnienia niekorzystnych zdarzeń - użytkownik decydujejak na nie należy zareagować by zminimalizować ich niekorzystne działanie.
Grupa Kapitałowa Solemis Group SA www.solemis.com
Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w oferciefirmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jestaplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskieoprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblachzarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie. Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcąpolskich wersji tych systemów.SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym zwybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP - MicrosoftDynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu MicrosoftDynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów",Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokiewymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group S.A., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlussp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca sięwdrożeniami zaawanswanych aplikacji biznesowych.
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 WarszawaZbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|