TBWA dla marki NISSAN


2012-11-29
Agencja kreatywna TBWA przygotowała adaptację spotu telewizyjnego i radiowego oraz materiałów prasowych dla marki NISSAN QASHQAI, należącej do japońskiego koncernu NISSAN Motor Co. Ltd. Działania dotyczą najnowszej promocji organizowanej przez marketera.

Oferta obejmuje modele NISSAN QASHQAI, który jest numerem jeden wśród crossoverów w Polsce oraz NISSAN QASHQAI+2. Pierwszy z pojazdów dostępny będzie w cenie niższej nawet o 10 tys. zł, natomiast drugi – nawet o 12 tys. zł. Promocja potrwa do 20 grudnia b.r.

 

Agencja kreatywna TBWA odpowiedzialna jest za adaptację spotu telewizyjnego i radiowego oraz reklam prasowych. Wszystkie materiały zostały oryginalnie stworzone przez agencję TBWA z Paryża. Media zakupił dom mediowy Macroscope OMD. Marka NISSAN od lat jest jednym z największych globalnych klientów grupy TBWA.

 

NISSAN QASHQAI to połączenie SUVa z pojazdem typu hatchback. Jest zarówno przestronny, jak i dynamiczny oraz oszczędny. Jego przedłużona wersja, QASHQAI+2, oferuje jeszcze bardziej elastyczną przestrzeń dzięki dodatkowym fotelom w trzecim rzędzie, które w prosty sposób mogą zostać schowane w bagażniku, powiększając jego możliwości transportowe. 

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl