TBWA i Michelin Polska w wiosennej kampanii


TBWA i Michelin Polska w wiosennej kampanii
2012-04-06
Agencja kreatywna TBWA przygotowała wiosenną kampanię dla Michelin, światowego lidera technologicznego w branży opon. Agencja jest autorem adaptacji spotu telewizyjnego nowych opon MICHELIN Primacy 3 oraz reklam prasowych.
Kampania reklamowa zaprezentuje nowy produkt Michelin – oponę MICHELIN Primacy 3. Zapewnia ona  doskonałe osiągi w hamowaniu na suchej i mokrej nawierzchni*  i w przyczepności na zakrętach na mokrej nawierzchni*. Zapewnia także wysoką trwałość, minimalizując jednocześnie zużycie paliwa. Doskonałe wyniki, jakie osiąga nowy produkt, są efektem wieloletniego doświadczenia marki
i doskonałej znajomości swojej branży.

W ramach działań promujących opony MICHELIN Primacy 3, oprócz 30-sekundowej adaptacji spotu (TVN, TVP, Polsat, AtMedia, Discovery), zostały przygotowane również ogłoszenia prasowe, które pojawią się w magazynach motoryzacyjnych i lifestyle. Za planowanie i zakup mediów  odpowiadał dom mediowy MEC Poland. Kampania potrwa do 29 kwietnia.
 
Agencja kreatywna TBWA współpracuje z Michelin  Polska od 1999 roku.

* Testy wykonane przez TÜV SÜD i IDIADA w 2011 roku, na oponach w rozmiarach 205/55 R16 V oraz 225/45 R17 W


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl