TBWA PR dla Nestlé Waters Polska SA


TBWA PR dla Nestlé Waters Polska SA
2015-03-31
TBWA PR wygrało przetarg na obsługę projektu edukacyjnego z okazji Światowego Dnia Wody, realizowanego przez Nestlé Waters Polska SA.

Działania podjęte przez Nestlé Waters Polska SA z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody są realizowane w oparciu o przyjętą przez firmę strategię Tworzenia Wspólnej Wartości (CSV). Zgodnie z jej założeniami spółka angażuje się w projekty na rzecz ochrony zasobów wodnych, w tym m.in. redukuje ich zużycie w swoich fabrykach oraz podejmuje działania edukacyjne z tego zakresu.

W ramach trwającej ponad miesiąc akcji, w Warszawie i Nałęczowie prowadzone są aktywności dotyczące odpowiedzialnego gospodarowania wodą dla pracowników firmy oraz dzieci z wybranych szkół.

Agencja TBWA PR jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę projektu, w tym: przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, koordynację wszystkich działań w ramach akcji oraz media relations.

W obliczu kurczących się zasobów naturalnych, w tym wody, działania marek na rzecz środowiska stają się istotnym elementem edukacji społecznej. Dzięki akcji z okazji Światowego Dnia Wody, Nestlé Waters Polska przyczynia się do szerzenia świadomości na temat odpowiedzialnego podejścia do gospodarowania tym surowcem wśród najmłodszych. Dlatego cieszymy się, że możemy być częścią tej ważnej lekcji i wspierać Klienta w działaniach na rzecz lepszego jutra – mówi Agata Zioło, Account Director TBWA PR.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl