TBWA PR w nowych barwach


TBWA PR w nowych barwach
2011-12-06
Agencja TBWA PR, należąca do TBWA Group, zmodyfikowała swoje logo. Dotychczasową srebrną kolorystykę znaku firmowego agencji, zastąpiono kolorem czerwonym. Zmiana logo wynika z unifikacji identyfikacji wizualnej spółek działających w ramach grupy TBWA.

Nasze nowe logo podkreśla, że jesteśmy częścią globalnej organizacji, jaką jest TBWA Group. 

W całej grupie TBWA dominuje kolor czerwony, dlatego też srebro TBWA PR po 8 latach obecności na polskim rynku zmienia się w czerwień. Coraz więcej projektów jest obecnie realizowanych wspólnie z innymi podmiotami z grupy, komunikacja staje się coraz bardziej zintegrowana, rynek ewoluuje. Dlatego unifikacja identyfikacji wizualnej w ramach TBWA Group to jak najbardziej naturalny krok. Myślę, że to zmiana na dobre – w końcu kolor czerwony to król wszystkich kolorów, symbol życia i odwagi – powiedziała Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Zarządzająca w agencji TBWA PR.

Nowe logo zostało wprowadzone w listopadzie 2011 roku.

Informacje o TBWA  PR

Do klientów TBWA PR należą m.in.: AB Foods, Axi Immo, Empark, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Pepsi Co (marka Lipton Ice Tea), Media Saturn Holding Polska (marki Media Markt, Saturn), Paul Hartmann Polska, VeriFone, Wawel S.A. Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl