TBWA \ TEQUILA dla AXE


TBWA \ TEQUILA dla AXE
2012-04-18
Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA przygotowała kampanię wizerunkową nowej linii żeli pod prysznic AXE, marki należącej do portfolio koncernu Unilever.
Kampania, której twarzą został Borys Szyc, obejmuje działania digitalowe wykorzystujące m.in. QR kody na citylightach, przekierowujące do interaktywnej gry z materiałami video oraz spot TV. Akcja potrwa do połowy czerwca br.

Nowa linia żeli pod prysznic marki AXE, w której skład wchodzą zapachy Rise Up, Hot Fever, Cool Metal, Sport Blast i Anti-Hangover, skierowana jest do młodych mężczyzn, dla których dobre samopoczucie jest tak samo ważne, jak atrakcyjny wygląd. Często jednak brakuje im energii,
a piętrzące się wyzwania wybijają ich z rytmu dnia. Nowe żele AXE mają pomóc mężczyznom wrócić do formy i stawić czoła codziennym wyzwaniom.

Twarzą kampanii „Ogarnij się. Wróć do gry” został Borys Szyc, współpracujący już wcześniej z marką AXE. Wystarczy wejść na stronę dedykowaną kampanii www.czystyefektaxe.pl i zapytać Borysa, co zrobić w konkretnej sytuacji. W ramach kampanii zostały przygotowane również citylighty z kodami QR. Należy je zeskanować, aby wziąć udział w interaktywnej grze z Szycem lub obejrzeć animację,
w której aktor pokazuje, jak poradzić sobie ze spadkiem formy, oczywiście dzięki żelom AXE.

TBWA \ TEQUILA jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii i odpowiada za działania digitalowe. Agencja jest także twórcą projektu strony internetowej i scenariuszy filmów do interaktywnej gry
oraz animacji. TBWA \ TEQUILA przygotowała ponadto projekty citylightów z kodami QR
oraz adaptację tekstu do spotu TV. Produkcją ponad 70 filmów z Szycem, znajdujących się na stronie internetowej, zajął się Marymont Films we współpracy z E-Graphics. Animację, którą można obejrzeć dzięki QR kodom oraz na stronie internetowej www.czystyefektaxe.pl, wykonali wspólnie: studio Lunapark z E-Graphics i Marymont Films. Media zakupił dom PHD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl