TBWA \ TEQUILA z nową stroną WWW
Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA powitała rok 2013 z nową stroną internetową, opartą na autorskim rozwiązaniu sieci TBWA – PROJEQT. System umożliwia tworzenie serwisów internetowych zgodnych z technologią Responsive Web Design.
PROJEQT, na którym oparta jest strona TBWA \ TEQUILA, to innowacyjne i jednocześnie intuicyjne narzędzie umożliwiające tworzenie serwisów WWW zgodnych z technologią Responsive Web Design. Technologia ta gwarantuje optymalizację wyświetlania zarówno na ekranie komputera, jak i tabletu oraz telefonu komórkowego.
Na stronach www.tbwa.pl oraz www.tequilapolska.pl zaprezentowane zostały najciekawsze case’y agencji z ostatnich miesięcy, w tym zrealizowany dla WWF viral „Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka”, uhonorowany m.in. srebrem w kategorii film internetowy oraz brązem w kategorii design w konkursie KTR w 2012 roku. Wielkim sukcesem okazał się również viral „Poleć na Durex”, stworzony dla producenta prezerwatyw. Zanotował on ponad 1,3 mln wyświetleń, ciesząc się dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami. Agencja jest także autorem kampanii dla produktów AXE. Twarzą akcji, która połączyła świat offline ze światem online, został znany aktor – Borys Szyc. Strona czystyefektaxe.pl, na której można było zadawać aktorowi najodważniejsze pytania, zanotowała ponad 300 000 odsłon. Z prośbą o pomoc do Borysa zwróciło się natomiast prawie 96 000 internautów. Na stronie agencji nie mogło zabraknąć case’u dotyczącego spektakularnej akcji 5 Stadion. Kampania, której autorem idei kreatywnej oraz działań BTL i digital jest TEQUILA, została wyróżniona przez magazyn Brief jako najlepszy projekt komunikacji marketingowej 2012. W trakcie 5-miesięcznej akcji wykorzystano szeroki przekrój narzędzi digitalowych – od dynamicznie zmieniającego się serwisu WWW (1 000 000 unikalnych użytkowników!), konkursów i aktywacji oraz gry łączącej Internet z realem, poprzez kampanie rich mediowe i szeroko zakrojone działania w social media, na aplikacji mobilnej skończywszy. W sumie, w 2012 roku, agencja komunikowała się w imieniu swoich klientów z ponad 600 000 fanów na portalu Facebook, pracując dla takich marek jak m.in. Tyskie, Durex, Maxwell House.
Nacisk na projekty digitalowe jest wynikiem strategii polskiego oddziału grupy TBWA ogłoszonej w 2011 roku przez Christiana Lainera, CEO TBWA GROUP POLAND. Grupa, do której należy TBWA \ TEQUILA, zatrudnia obecnie około 50 specjalistów z obszaru digital. Osoby odpowiedzialne za kompleksowe kampanie z tego zakresu posiadają kompetencje takie jak budowa strategii digitalowych (w tym strategii łączących nowoczesne media z kanałami tradycyjnymi oraz strategii komunikacji w social media), kreacja oraz produkcja kampanii display i rich media, touchscreen, gaming oraz aplikacje mobilne.
Nadesłał:
joannat
|