TBWA z najnowszą kampanią Perwoll


TBWA z najnowszą kampanią Perwoll
2015-05-26
18 maja br. rozpoczęła się najnowsza kampania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej, ambasadorki marki, pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”. TBWA odpowiada za realizację spotu reklamowego, materiałów POS i kreacji internetowych promujących akcję.

 

Dzięki Perwoll z formułą ReNew+ konsumenci mogą nie tylko przez długi czas cieszyć się intensywnymi kolorami ubrań, ale też przywrócić im utracony blask. Teraz, dla wszystkich lubiących zabawy modą, marka przygotowała wyjątkową loterię, w której główną nagrodą są zakupy w stolicy mody – Mediolanie z ambasadorką marki i cenionym doradcą wizerunkowym - Mają Sablewską. To niezwykłe wyróżnienie oraz pokaźną kwotę 10 000 zł otrzymają 3 osoby. Dodatkowo, 60 uczestników zostanie wyróżnionych voucherami na zakupy w sklepie internetowym answear.com i 120 – kosmetykami firmy Schwarzkopf. Loteria audioteksowa potrwa do 9 sierpnia br.

 

TBWA odpowiada za realizację spotu telewizyjnego, przygotowanie materiałów POS oraz kreacje internetowe promujące projekt. Reklama w wersji 30’’ będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania on-line objęły przygotowanie kampanii displayowej oraz layoutu strony internetowej, poświęconej projektowi, z wykorzystaniem zdjęć autorstwa cenionego fotografa - Jacka Poręby. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią materiały POS, dystrybuowane m.in. w ogólnopolskich sieciach sklepów detalicznych.

 

Organizatorem loterii audioteksowej jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin są dostępne pod adresem: www.smolar.pl oraz www.perwoll.pl.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl