TCC Global i Talpa Network inwestują w rozwój DFFRNT Media


2018-01-11
Obaj inwestorzy nie mają wątpliwości co do nadzwyczajnego potencjału wynikającego z połączenia unikatowej treści z platformami nowej generacji dla przyszłości marketingu.

DFFRNT Media, pionier w dziedzinie mediów cyfrowych, specjalizujący się w nowej generacji platform internetowych, ogłosił dziś że TCC Global oraz Talpa Network zdecydowały się na zakup mniejszościowych udziałów w DFFRNT Media. TCC Global jest międzynarodową firmą świadczącą usługi w zakresie marketingu lojalnościowego, natomiast Talpa Network to multimedialna spółka należąca do Johna de Mol, przedsiębiorcy oraz twórcy programów takich jak Big Brother i The Voice.

TCC Global wraz z DFFRNT Media zacieśniły współpracę, która zmierza do przekształcenia tradycyjnych modeli marketingowych poprzez połączenie cyfrowego kontentu, mediów, handlu detalicznego i programów lojalnościowych. Z tych zmian wyłoni się marketingowa spółka przyszłości, blisko związana z platformami powstającymi w świecie gospodarki opartej na GAFA (Google, Apple, Facebook, Amazon). TCC Global liczy na współpracę z DFFRNT Media w obszarze obejmującym treść, dane i technologie. Dzięki temu firmy będą mogły wspólnie opracować model oparty na oferowaniu konsumentom merytorycznych treści prowadzących do zdobycia ich rzeczywistego zainteresowania i zaangażowania.

Inwestorzy przewidują pojawienie się na rynku coraz bardziej zawansowanych, nowatorskich inicjatyw i wyspecjalizowanych platform technologicznych. Widzą także coraz silniejszą obecność mediów immersyjnych - wirtualnej rzeczywistości i rozszerzonej rzeczywistości, za sprawą których przedsiębiorcy na całym świecie mogą zwiększać sprzedaż i podnosić wartość swoich marek.

- Zmierzamy ku tzw. „platform economy", w której o sukcesie przesądza umiejętność zdobycia autentycznego zainteresowania i zaangażowania naszych odbiorców. Jesteśmy niezwykle dumni, że zaledwie rok po powstaniu naszej spółki zdobyliśmy wsparcie dwóch międzynarodowych potentatów. Dzięki takim inwestorom mamy szansę stać się prawdziwie globalnym graczem. Otwierają się przed nami możliwości wejścia na nowe rynki, przyciągnięcia utalentowanych pracowników, stworzenia nowej cyfrowej własności intelektualnej i zapewnienia naszym klientom wsparcia przy transformacji cyfrowej na możliwie najwyższym poziomie - mówią założyciele DFFRNT Media. Wiceprezes TCC Global ds. innowacji i strategii biznesowej, Julian Rivas Toro, dodaje: - Specyfika tego podejścia wymaga zmian od firm, które chcą zdobyć prawdziwą lojalność klientów, rozumianą jako powtarzalne zachowania i zatrzymanie klientów we wszystkich kategoriach. Naszym zadaniem w tej rzeczywistości jest tworzenie i dostarczanie starannie dobranej i spersonalizowanej treści do właściwych odbiorców poprzez najlepsze dostępne platformy internetowe. Zapewnia to nie tylko lepsze „customer experience", ale również pozwala na nowe możliwości dotarcia do konsumentów, co bezpośrednio przekłada się na zyski. To nowe rozwiązanie pomoże nam tworzyć nowe platformy i modele lojalnościowe, które znacznie wpłyną na zwiększenie tzw. „lifetime value" (LTV).

 

TCC Global i DFFRNT Media, chcą zmienić dotychczasowe modele marketingowe w obszarze przyciągania, angażowania i zatrzymania klientów przy jednoczesnym zwiększaniu konkurencyjności marki. Podjęta współpraca w zakresie platform oferujących wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość ma na celu opracowanie innowacyjnego „customer experience" na rynku sprzedaży detalicznej w Europie, a wkrótce i na całym świecie. Nowa współpraca między firmami będzie wspierana przez Centrum Innowacji i Planowania Rozwoju TCC Global.

DFFRNT Media wraz ze swoją międzynarodową siecią jest rozpoznawalny na całym świecie jako agencja łącząca treść i technologię w celu zmiany życia na lepsze. Zajmuje się wspieraniem przedsiębiorstw we wprowadzaniu cyfrowych innowacji oraz w procesie transformacji cyfrowej, dzięki czemu mogą się one lepiej przygotować do funkcjonowania w świecie przyszłości.

TCC Global jest międzynarodową spółką oferującą usługi z zakresu marketingu lojalnościowego. Specjalizuje się w wykorzystywaniu danych, insightów konsumenckich oraz dopasowanych do potrzeb swoich klientów rozwiązań, które pozwalają efektywnie angażować klientów i zdobywać ich lojalność, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilnego wzrostu sprzedaży. TCC Global zyskało międzynarodowe uznanie jako lider w swojej branży i zaufały mu liczne duże spółki oraz partnerzy marek, w tym Tesco, Burger King, Carrefour, Red Bull Racing, MasterChef,  Universal i Warner Brothers.

Nadesłał:

Elżbieta Pietrzak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl