Tchibo współpracuje z mistrzami designu
Tchibo nawiązało współpracę z renomowanymi projektantami Terencem i Sebastianem Conranami. Autorska linia ich produktów do kuchni pojawiła się wyłącznie w sklepach i na stoiskach Tchibo w lutym br.
Tchibo to właściciel unikalnego na polskim rynku modelu biznesowego, łączącego specjalistyczną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów nieżywnościowych. Firma od trzech lat intensywnie rozwija w Polsce sieć sklepów
i stoisk „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie".
Najnowszą inwestycją Tchibo jest współpraca z międzynarodowej sławy projektantami i architektami wnętrz Terencem Conranem i jego synem Sebastianem. Stworzona specjalnie dla Tchibo kolekcja produktów pod nazwą „Kuchnia według Conrana" to sprzęty i dekoracje kuchenne ze stali nierdzewnej, charakteryzujące się nowoczesnym designem i wysoką jakością. Kolekcja dostępna jest wyłącznie w sklepach i stoiskach Tchibo od środy, 13 lutego, aż do wyczerpania asortymentu.
Co połączyło Tchibo z brytyjskim duetem projektantów?
- Przede wszystkim wyzwanie, by oferować wysokogatunkowe produkty w rozsądnych cenach, radość ze stosowania najlepszych materiałów oraz zasada, aby nie komplikować tego, co z natury proste - wyjaśnia Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa.
Polacy coraz częściej poszukują produktów w modnej stylistyce do wystroju wnętrz. Ten trend wykorzystuje Tchibo, oferując polskim konsumentom niebanalne artykuły wysokiej jakości w niezwykle atrakcyjnych cenach. Następne kolekcje zaprojektowane przez Sir Terence'a Conrana pojawią się w sklepach Tchibo latem 2008 roku.
Design doskonały
Terence Conran uważany jest za swoistą instytucję w świecie designu. Jego projekty tchnęły nowe życie w skostniały i anachroniczny Londyn. Przepełnione przepychem wiktoriańskie wnętrza zyskały nowe oblicze dzięki nowoczesnemu designowi, inspirowanemu twórczością Arts and Crafts Movement, dokonaniami Bauhausu
i skandynawską oszczędnością formy. W 1964 roku, przy londyńskiej Fulham Road, Terence Conran otworzył pierwszy sklep Habitat. Nie był to zwykły sklep z ładnymi meblami i wyposażeniem wnętrz. Habitat oferował cały styl życia, kompletne wyposażenie przestrzeni życiowej, poczynając od kubków do kawy, a kończąc na wzorach łóżek. Była to wówczas koncepcja przełomowa - i taką pozostaje do dzisiaj, pomimo, że Terence Conran wycofał się już z firmy.
- Jestem absolutnie pewien, że oferując w pełni profesjonalny produkt i atrakcyjny design za rozsądną cenę, sprawisz, że ludzie pokochają go i kupią. To podstawowa zasada, jaką kieruję się w pracy - wyjaśnia Terence Conran.
W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku Terence Conran zbudował kolejną imponującą sieć firm, działających w branży gastronomicznej, detalicznej, architektonicznej i wzornictwa przemysłowego. Terence Conran jest autorem ponad 30 książek, sprzedanych w ponad 25 milionach egzemplarzy na całym świecie. Założył Design Museum w Londynie. Za swoje zasługi w dziedzinie projektowania i wzornictwa otrzymał w 1983 roku tytuł szlachecki.
Więcej informacji: www.conran.com
Co tydzień w nowym świecie Tchibo
Tchibo konsekwentnie rozbudowuje sieć swoich sklepów i stoisk. - W 2007 roku otworzyliśmy 43 nowe punkty sprzedaży, a w tym roku planujemy dalsze inwestycje
w sieć sklepów i stoisk Tchibo. Niezmiernie cieszy nas fakt, że koncept sklepów
i stoisk Tchibo bardzo dobrze przyjął się w Polsce, a nasi konsumenci wiedzą już, że w Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje tematycznych produktów - powiedziała Wioletta Rosołowska. - Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z duetem światowej sławy angielskich projektantów zyskamy nowych klientów.
Informacje o Tchibo
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 50 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się detalistą najwyższej klasy, który zatrudnia ponad 12,5 tys. pracowników w całej Europie i ma ponad 60 tys. punktów sprzedaży. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łącząc profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów nieżywnościowych, oferowanych w cyklu tygodniowym. Od wielu lat Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy. We wrześniu 2005 r. firma otworzyła w Polsce pierwszy sklep i stoisko „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie". Obecnie sieć obejmuje 17 sklepów (w tym dwa sklepy typu outlet) i ponad 70 stoisk. Więcej informacji na stronie: www.tchibo.pl
Nadesłał:
ap
|