TCL ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z PIŁKARSKĄ SUPERGWIAZDĄ – NEYMAR JR. GLOBALNYM AMBASADOREM MARKI
TCL, trzeci na świecie producent telewizorów i wiodąca marka elektroniki użytkowej, ogłosił dziś, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został Globalnym Ambasadorem Marki.
TCL, trzeci na świecie producent telewizorów i wiodąca marka elektroniki użytkowej, ogłosił dziś, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został Globalnym Ambasadorem Marki.
Ekskluzywna współpraca z Neymarem jest najnowszą inicjatywą TCL nawiązującą do rozbudowanego programu sponsoringu sportowego w wymiarze globalnym. Podstawowym bowiem celem firmy jest integracja z rosnącą społecznością i realizowanie zobowiązań wobec konsumentów na całym świecie.
Umowa została podpisana na dwa lata, podczas których Neymar Jr. pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory) czy sprzętu AGD, a także weźmie udział w szeregu zasięgowych, globalnych, internetowych i offlinowych kampanii marketingowych marki.
Obie strony połączą siły również w działaniach charytatywnych. Umowa z 26-letnim brazylijskim gwiazdorem Neymarem Jr. jest częścią globalnej strategii marki TCL i pomoże jej w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocni globalną rozpoznawalność marki TCL.
– Cieszymy się, że możemy powitać tego wybitnego, utalentowanego młodego sportowca w rodzinie TCL – powiedział Tomson Li, Prezes i Dyrektor Generalny TCL Corporation. – Neymar Jr. to globalna ikona sportu, inspirująca fanów do dążenia do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, tak jak TCL nieustannie dąży do doskonałości w zakresie innowacji technologicznych i produktowych. Sportowe emocje ogarną w tym roku cały świat, a Neymar Jr. to niewątpliwie najlepszy możliwy partner, z którym wspólnie możemy zapewnić wyjątkowe przeżycia naszym konsumentom – dodał Li.
– Cieszę się, że mogę współpracować z TCL. To była dla mnie łatwa decyzja. Wyznaję podobne wartości z TCL - nieustanne dążenie do doskonałości i doskonałych wyników w każdej rozgrywce. Możliwość ścisłej współpracy z TCL i wspierania w wysiłku firmy na rzecz integracji światowej społeczności sportowej poprzez piłkę nożną to dla mnie wielka radość – powiedział Neymar Jr.
Inwestycje w działalność marketingową w zakresie sportu i rozrywki stanowią główny element globalnej strategii biznesowej TCL.
Do innych globalnych partnerów firmy TCL należą między innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i popularnym filmem Justice League z serii Warner Bros. Pictures.
O przyszłych wydarzeniach i inicjatywach partnerskich firma TCL będzie informować na bieżąco.
###
TCL Multimedia
TCL Multimedia Technology Holdings Limited (symbol giełdowy HKSE: 01070), z siedzibą
w Chinach, to jeden z wiodących graczy globalnej branży telewizyjnej. Firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową, wytwórczą i dystrybucyjną w segmencie elektroniki użytkowej. Jej nowy model biznesowy zorientowany jest równocześnie na produkt i użytkownika i zasadza się przede wszystkim na strategii „double+”, ukierunkowanej na połączenie „inteligentnych rozwiązań i Internetu” oraz „produktów i usług”. TCL pragnie zyskać status “globalnego przedsiębiorstwa
w segmencie technologii rozrywkowej”, dostarczającego klientom zintegrowanych rozwiązań rozrywkowych.
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska - +48 691 731 091 – magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Przemysław Kozera - +48 786 100 058 – przemyslaw.kozera@pankowalski.com.pl
Więcej informacji o TCL: http://www.tcl.eu
Facebook: https://www.facebook.com/TCLPL/
Nadesłał:
PANKOWALSKI Strategicznie
|