Teczkomat – nowa usługa w salonikach Kolportera


Teczkomat – nowa usługa w salonikach Kolportera
2011-12-09
Kolporter, z myślą o klientach swoich saloników prasowych i salonów Top-Press, wprowadził w grudniu br. nową usługę o nazwie Teczkomat. Dzięki niej można w salonikach spółki zamawiać praktycznie wszystkie dostępne w Polsce krajowe i zagraniczne tytuły prasowe.
Klienci saloników prasowych na terenie całej Polski mogą zamówić dowolny dziennik czy czasopismo z oferty dystrybucyjnej Kolportera. – Opłata za zamówienie pobierana jest z góry, ale jeśli w czasie trwania zamówienia wzrośnie cena wybranego czasopisma, klient nic nie dopłaci, to ryzyko Kolporter bierze na siebie – podkreśla Justyna Pietras, specjalista ds. produktu w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.

Żeby złożyć zmówienie, wystarczy podać tytuł wybranego czasopisma oraz okres, w którym chce się otrzymywać zamówiony tytuł – maksymalnie do trzech miesięcy. Zamiast daty końcowej, można podać liczbę – np. 10 najbliższych numerów któregoś z tygodników.

Osobie, która zdecyduje się skorzystać z usługi Teczkomat, zostanie założone w saloniku specjalne konto. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym. Właśnie kod, podczas kolejnej wizyty w saloniku, będzie podstawą do wydania zamówionych egzemplarzy czasopisma.

Ważną informacją dla zamawiających jest, że nawet jeśli nie zdążą odebrać czasopism w wyznaczonym terminie, zarezerwowane tytuły jeszcze przez miesiąc pozostaną w saloniku prasowym. – Nie ma więc obawy, że jeśli klient np. wyjedzie na urlop, nie otrzyma zamówionych czasopism. Odbierze je po powrocie – mówi Justyna Pietras.

Biuro Prasowe Kolportera

Nadesłał:

Kolporter
http://www.kolporter.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl