Tele5 patronem medialnym ogólnopolskiej kampanii "Pływam bez promili"


Tele5 patronem medialnym ogólnopolskiej kampanii "Pływam bez promili"
2010-08-11
„Pływam bez promili” – to kampania poświęcona społecznej odpowiedzialność w aspekcie spożywania alkoholu nad wodą.

Społeczna odpowiedzialność jaka spoczywa nie tylko na koncernach alkoholowych, ale także na każdym z nas jest bardzo ważnym aspektem życia i edukacji kolejnych pokoleń. Stowarzyszenie PVA jest organizacją, która ma na celu m.in. propagowanie inicjatyw, które mają wpływ na kształtowanie postaw społecznych, związanych z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu. Patronem medialnym kampanii jest telewizja Tele5.




Jednym z głównych działań jakie zostały podjęte i kontynowane wraz z partnerami, także w tym roku, jest akcja „Pływam bez promili", która ma na celu rozpowszechnianie wiedzy o niebezpieczeństwach, jakie wiążą się z korzystaniem z kąpielisk po spożyciu alkoholu. Pływanie pod wpływem alkoholu jest najczęstszą w Polsce przyczyną utonięć. Alkohol, nawet w niewielkiej ilości, zwiększa zagrożenie utraty równowagi, grozi spowodowaniem szoku termicznego i utraty sił, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu umiejętności rozpoznania i oceny stopnia niebezpieczeństwa. Wejście do wody, nawet po wypiciu niewielkiej ilości alkoholu w upalny dzień, może skończyć się tragicznie. Dlatego też w trwającym sezonie wakacyjnym przestrzeganie przed łączeniem żywiołu wody i alkoholu jest jednym z najważniejszych priorytetów PVA.

Kampania społeczna „Pływam bez promili" wspierana jest przez następujących partnerów: WOPR - Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, PZK - Polski Związek Kajakowy, Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Kajakarstwa, PZW - Polski Związek Wędkarski, Portal wędkarski RYBOBRANIE.PL, PZŻ - Polski Związek Żeglarski, PZMWiNW - Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego, PVA - Polish Vodka Association, TELE5.

W ramach kampanii, w nadmorskich kurortach, a także w miejscowościach położonymi nad jeziorami i rzekami w całej Polsce rozwieszone zostaną plakaty informujące o zagrożeniach związanych z uprawianiem sportów wodnych po spożyciu alkoholu. Przestrzegamy:

Albo alkohol, albo pływanie. Od tej reguły nie może być wyjątków!

Kampania obejmie także bardziej aktywne działania edukacyjne, które będą promowane podczas dwudniowej akcji 14-15 sierpnia br. w Ustce, poprzez stronę internetową www.plywambezpromili.pl i www.tele5.pl oraz imprezy sportowe organizowane przez partnerów.

Nadesłał:

drejmer

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl