TeleKrowa.pl - koniec dojenia Klientów
Wydawało by się że w e-handlu powiedziane zostało już wszystko. Nic bardziej mylnego - co pokazuje portal Telekrowa.pl, które na drugie imię powinien mieć TELEREVOLTA, bowiem idea portalu burzy wszystkie dotychczasowe kanony obowiązujące w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Dlaczego?
Zacznijmy od nazwy, Telekrowa - koniec dojenia klientów, na wejściu pokazują czyjego interesu telekrowa chce bronić - i lokuje portal w grupie gniewnych, którym nie podobają się istniejące porządki na rynku telekom.
Po drugie - od razu można zauważyć, że jest to jeden wielki multi-dilerski salon sprzedaży usług telekom (komórka, internet i telewizja) - a ściślej pasaż, gdzie mamy salony różnych operatorów , sprzedawców, tele-sprzedawców, e-comerce'owców - którzy są na nasze kliknięcie.
Co ciekawe całość jest w sosie portalu aukcyjnego, gdzie maksymalny nacisk położony jest anonimowość klienta (kto nie ma dość nagabywania przez telemarketerów, infolinię etc.?)
Tu ułatwiono nam zakupy do prostej ścieżki: zamiast biegać po salonach operatorów albo grzebać po www stronach operatorów - mamy lepszą alternatywę:
- włącz komputer, napisz czego szukasz, odbierz oferty, wybierz tę która będzie Cię najmniej kosztować lub
- wyszukiwarką namierz najtańszą ofertę, odpal aukcję dla lokalnych sprzedawców - rano odbierz maila z info - kto jaki rabat Ci da na tę ofertę z namiarem na sprzedawców.
Czyli z jednej strony maksymalne chronienie klienta przed ujawnianiem swoich danych, a z drugiej - uzyskanie do 24 h kluczowych informacji jakie interesują każdego klienta:
- jaka oferta jest dla mnie najtańsza (jaki będzie koszt średniodzienny oferty wynikający mniej więcej z tego jak korzystam na co dzień - ilość rozmów, sms)
- kto da mi najwyższy indywidualny rabat
- do kogo zadzwonić lub do którego salonu pójść aby to załatwić od ręki
No i najważniejsze, co może zrewolucjonizować handel elektroniczny - to nie klient poszukuje pośród różnych ofert - klient co ważne anonimowo i na jedno kliknięcie dostaje oferty od różnych operatorów, z których wybiera najatrakcyjniejszą. A operatorzy aby wygrać muszą licytować "w dół". I to właśnie czyni Telekrowę.pl narzędziem, które może zmienić oblicze rynku Telekom w Polsce.
Wydaje się, że pomysłodawcy dobrze znają realia rynku usług telekomunikacyjnych, stąd bardzo szeroka gama produktów oferowanych przez wszystkich operatorów. Przedstawienie ofert różnych operatorów, często antagonistycznych, wystawienie ich na swoistą giełdę, dzięki forum również "internetowy pręgierz" - może się co poniektórym operatorom nie spodobać. Ale najważniejsze jest to aby spodobało się klientom - gdyż przejrzyste pokazanie ofert i możliwość wyboru pozwoli na właściwe, trafne wybory, a operatorom na rzeczywistą zdrową konkurencję. Bo tak naprawdę parafrazując hasło wyborcze Billa Clintona - Najważniejszy jest klient.
Brawo TELEKROWA - powrót do prymitywnych źródeł = wolny rynek miejmy nadzieję w porządkowaniu POLSKIEJ OBORY TELEKOMUNKACYJNEJ