Telewizja, która dostraja się do ciebie


Telewizja, która dostraja się do ciebie
2008-12-09
Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints.

Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach.

Dodatkowo, layouty i hasła komunikatów dopasowane zostały do miejsca, w którym się znalazł (np. na uchwytach w autobusach: Nie musisz się trzymać... ramówki na WPtv; na drzwiach pokoi w akademikach: Nie wchodzić, zaliczam... programy na WPtv). Działania ambientowe zostały dodatkowo wsparte kampanią w prasie i w radiu.

„Zdajemy sobie doskonale sprawę z faktu, że w dzisiejszych reklamowych czasach najważniejsze jest precyzyjne targetowanie. Znając więc dobrze grupę celową telewizji WPtv, zdecydowaliśmy się w tej kampanii położyć silny nacisk na działania ambientowe. Media zasięgowe pełnią tu jedynie rolę uzupełniającą." - mówi Natalia Hatalska, Kierownik Działu Komunikacji - „Wszystkie wykorzystane nośniki - rączki w autobusach, zawieszki na drzwiach w akademikach, plakaty w toaletach - znajdują się bardzo blisko odbiorcy i co ważne - nie muszą też konkurować z żadnym innym przekazem reklamowym. Dzięki temu mamy dużą szansę, że nasz komunikat zostanie nie tylko zauważony, ale i zapamiętany."

Kampania ma zasięg ogólnopolski, jednak ze szczególnym natężeniem prowadzona jest w 6 największych aglomeracjach w Polsce: Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań.

„Nie po raz pierwszy decydujemy się na kampanię opartą na działaniach kontekstowych. - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży. „Nasze wcześniejsze doświadczenia jednoznacznie wskazują na to, że tego rodzaju kampanie są nie tylko skuteczne, ale również bardzo dobrze oceniane przez grupę użytkowników, którzy z założenia są negatywnie nastawieni do samej reklamy."

Hasło kampanii:

Dostraja się do ciebie.

Idea kreatywna:

Nowa telewizja WPtv tworzona jest dla i przez internautów. Użytkownik ogląda to, co chce, bo ma możliwość zrobienia swojego własnego mixu programowego. Każdy stworzony przez widza mix jest tworem indywidualnym, niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju. Telewizja WPtv po prostu dostraja się do Ciebie!

Media:

  • ambient: zawieszki na drzwiach w akademikach, uchwyty w komunikacji miejskiej (autobusy), naklejki na ławki w sieciach szkół językowych (ProfiLingua), naklejki na lustrach w przymierzalniach, wobblery przy kasach, spoty na plazmach w sieciach odzieżowych (Cropp Twon, Reserved, Big Star, Troll, Mouse), podkładki pod talerze
    i stojaki na stolikach w sieciach restauracji Sphinx;
  • indoor: plakaty w szkołach średnich i na uczelniach wyższych, plakaty w toaletach
    w klubach;
  • prasa: młodzieżowa, kobieca, life style, tygodniki opinii etc.;
  • radio: Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Planeta, Trójka;
  • Internet: kampania promocyjna na WP oraz poza portalem (gratka.pl, serwisy IDG, Google).

Kreacja:

Agencja reklamowa Touchpoint RC.

Zakup i planowanie mediów:

Dział Komunikacji Wirtualnej Polski (prasa, radio, ambient); Initiative Media (ambient).

Nadesłał:

promo

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl