Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego


Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego
2011-04-05
Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.
Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego

Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.

Bohaterem spotów telewizyjnych był Stańczyk - brand hero marki. Informował w nich o wyróżnieniu dla Cukru Królewskiego i dziękował za nie telewidzom. Billboardy można było oglądać przed programami telewizji śniadaniowej: „Pytanie na Śniadanie", „Kawa czy herbata" oraz przed pogodą w „Dzień Dobry TVN". Spoty widzieli z pewnością również miłośnicy serialu „Pierwsza miłość" oraz wielbiciele popularnych programów: „Ewa Gotuje" i „Kocham Cię, Polsko". Strony sponsorskie w kolorach Cukru Królewskiego pojawiły się również w prasie kobiecej oraz kulinarnej.

Pierwsze miejsce w konkursie Laur Konsumenta 2010 to dowód ogromnego uznania, jakim cieszy się Cukier Królewski na polskim rynku. Jesteśmy dumni z zaufania, jakim konsumenci obdarzają nasze produkty. Chcemy podzielić się tą informacją z jak najszerszą grupą osób, dlatego przeprowadziliśmy w mediach kampanię informacyjną. Działania te mają na celu wsparcie wizerunku marki Cukier Królewski, tak by była najsilniejszą marką cukru w Polsce - powiedziała Beatrycze Grela - Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Wewnętrznej.

Kampania billboardowi w telewizji to nie pierwsza przygoda Cukru Królewskiego ze szklanym ekranem. Kilkakrotnie produkty tej marki pojawiały się już w programach telewizyjnych o tematyce kulinarnej m.in. w: „Ewa Gotuje", czy kuchni porannego programu „Dzień Dobry TVN".

***
Grupa Südzucker to największy producent cukru w Europie. Jej częścią jest Südzucker Polska S.A., najmłodsza, dynamicznie rozwijająca się spółka w ramach europejskiego koncernu. Obecnie Südzucker Polska S.A. produkuje cukier w 5 zakładach produkcyjnych tj. w cukrowniach: Cerekiew, Ropczyce, Strzelin, Strzyżów i Świdnica, pod znaną od 12 lat na polskim rynku marką "Cukier Królewski". Na półkach sklepowych, oprócz tradycyjnego cukru białego w opakowaniach 1 kg znaleźć można wiele innych produktów marki „Cukier Królewski" m.in. cukier puder, kostka, brydż, cukier trzcinowy, kandyz oraz cukier w małych poręcznych saszetkach zarówno do domowego użytku jak również do sektora gastronomicznego. W szerokiej ofercie marki „Cukier Królewski" znajdują się innowacyjne na polskim rynku produkty, jak cukier puder w młynku oraz cukier biały i trzcinowy w opakowaniu Tetra Rex. W 2010 roku Südzucker Polska S.A. wprowadził na rynek nową markę - „Dolcetino" - słodzik w kostkach na bazie cukru oraz rozszerzyła konsumenckie portfolio „Cukru Królewskiego" o nowość w postaci cukru perlistego przeznaczonego do dekoracji.
Równocześnie, szeroka gama specjalistycznych produktów takich jak: pomady cukiernicze, cukier perlisty itd. skierowana jest do branży piekarniczo - cukierniczej.

Südzucker Polska S.A.
Biuro Handlowe w Krakowie
ul. Kraszewskiego 10
30-110 Kraków
Tel. 12/ 261 80 00


Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl