Telmon będzie wybierał Telemarketera Roku


2015-02-25
Bartosz Kawka, dyrektor Działu Monitoringu i Szkoleń w Telmon, został wybrany do jury 7 edycji konkursu Telemarketer Roku.
Konkurs Telemarketer Roku z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych oraz mediów. Telemarketerzy są oceniani w dwóch etapach przez jury złożone z trenerów-praktyków oraz ekspertów rynku call center.

– Niezmiernie cieszę się z decyzji rady programowej konkursu, która po raz kolejny doceniła moje doświadczenie szkoleniowe i znajomość branży call center – komentuje Bartosz Kawka. – Jestem przekonany, że tegoroczny konkurs Telemarketer Roku stanie się dla wszystkich członków jury także okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń z codziennej pracy.

Bartosz Kawka pracuje w Telmon od 2011 roku. W 2013 roku został szefem Działu Monitoringu i Szkoleń. Wcześniej pracował jako trener i koordynował pracę osób zajmujących się monitoringiem.

– W Telmon na co dzień monitorujemy prowadzone przez konsultantów rozmowy, przyglądamy się im pod kątem efektywności i poprawiamy wszystkie elementy, które wymagają udoskonalenia. Od dwóch lat organizuję pracę trenerów i obserwuję rozwój tego zawodu. Wydaje mi się, że co roku poziom i telemarketerów, i tam samym konkursu jest coraz wyższy, konsultanci bowiem szkolą się i nabierają jeszcze większej wprawy w zakresie efektywnego korzystania z technik sprzedaży i negocjacji. Jestem bardzo ciekaw, czym w tym roku zaskoczą nas – członków jury – uczestnicy konkursu – dodaje Bartosz Kawka.

Ogólnopolski konkurs na Najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Grupy Call Center działającej przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej pracy. Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2015 roku odbędzie się jego 7 edycja.

Nadesłał:

K-myk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl