Telmon otworzył nowy oddział w Toruniu


Telmon otworzył nowy oddział w Toruniu
2013-04-17
W Toruniu powstało nowe call center, w którym zatrudnienie może znaleźć do końca roku nawet 100 konsultantów telefonicznych. W działającym od 2011 roku oddziale Telmon w Łodzi pracuje już prawie 300 osób. Nowy oddział Telmon w Toruniu mieści się przy ulicy Szosa Chełmińska.

Telmon działa na rynku telemarketingowym od dwóch lat. W tym czasie mocno rozbudował swój oddział w Łodzi. Ze względu na wciąż rosnące zapotrzebowanie na konsultantów telefonicznych postanowił otworzyć nowy oddział w innym mieście.

- Wybraliśmy Toruń, bo to miasto, w którym jest wielu studentów poszukujących pracy. A zatrudnienie w call center to dla nich bardzo dobre rozwiązanie – elastyczne godziny pracy, młody zespół, wyzwania, szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, umowy o pracę. To właśnie oferujemy naszym konsultantom – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon.

W dniu otwarcia w toruńskim oddziale firmy zatrudnionych było już 30 pracowników. Wszyscy przeszli szkolenia przygotowujące ich do pracy.

- W tym momencie nasi konsultanci z Torunia prowadzą kampanie dla mBanku polegające na oferowaniu klientom dodatkowych usług do rachunku bieżącego, np. karty debetowej z zaszytym programem rabatowym – tłumaczy Michał Karpiński, dyrektor toruńskiego oddziału Telmon. – Będziemy sukcesywnie rozszerzać naszą działalność, zatem pracy u nas nie zabraknie.

Telmon specjalizacje się w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz w obsłudze infolinii. Do klientów firmy należą m.in. BRE Bank, Netia, nC+.

 

 

 

Nadesłał:

K-myk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl