TEQUILA w miejskim stylu dla Maxwell House


TEQUILA w miejskim stylu dla Maxwell House
2012-05-11
„Bez przerwy nagrody za kody!” to hasło nowej kampanii, przygotowanej przez Kraft Foods Polska S.A. oraz agencję kreatywną TEQUILA dla marki Maxwell House.

Centralnym punktem działań jest promocja konsumencka, w której do wygrania są termokubki, designerskie saszetki oraz holenderskie rowery. Akcja promocyjna rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 30 września 2012 roku.

„Maxwell House trzyma rękę na pulsie miasta, dlatego w prowadzonych przez TEQUILA działaniach nacisk został położony na typowo miejskie i designerskie akcenty. Kampania skierowana jest do grupy młodych ludzi, którzy żyją aktywnie i podążają za najnowszymi trendami. Nagrody natomiast – rowery miejskie, designerskie termokubki w nowej odsłonie graficznej czy saszetki marki HO::LO – w pełni oddają styl marki. Dodatkowo, w ramach prowadzonych działań, nawiązana została współpraca z portalem Traseo.pl. Na stronie internetowej dedykowanej kampanii www.bezprzerwy.com będzie można znaleźć mapę z aktualnymi trasami rowerowymi” – podkreśla Magdalena Holubicka, zarządzająca promocją po stronie Kraft Foods.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić kawę Maxwell House w promocyjnym opakowaniu i wysłać SMS-em kod spod etykiety lub zarejestrować go na www.bezprzerwy.com. Do wygrania jest łącznie 10300 termokubków, 1030 saszetek HO::LO i 103 holenderskie rowery marki BATAVUS.

TEQUILA jest autorem idei kreatywnej kampanii. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie materiałów POS, projekt strony internetowej, a także komunikację kampanii na profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/bezprzerwy.

Kampania „Bez przerwy nagrody za kody!” jest kontynuacją działań realizowanych dla marketera od 2010 roku w ramach platformy Maxwell House – Z Tobą bez przerwy”. TEQUILA opracowała i wdrożyła wówczas ogólnopolską, lifestyle’ową kampanię „Z Tobą bez przerwy”, która rozpoczęła proces relaunchu marki Maxwell House.

Informacje o TBWA \ TEQUILA

TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Unilever Polska, Manufaktura, Michelin, Nissan, L’Oreal.

Informacje o Kraft Foods Polska S.A.

Kraft Foods Polska S.A.

W Polsce firma obecna jest od 1992 r. W jej portfolio znajdują się kawy: Jacobs,  Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, cukierki Halls oraz ciastka: OREO, Milka, LU Go!, LU Petitki, Lubisie, Delicje, SAN (Łakotki, Złotokłose, Holenderskie) LU Digestive i krakersy TUC.

Kraft Foods jest liderem na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych (Nielsen Retail Audit, AM’12). Zatrudnia blisko 3200 pracowników.

Kraft Foods na świecie to bezkonkurencyjne portfolio słodkich i słonych przekąsek, które ludzie kochają. Firma produkuje wyśmienite kawy, słodycze czekoladowe, ciastka, sery, a także inne produkty spożywcze i dania gotowe dla miliardów konsumentów w około 170 krajach. Obroty firmy za rok 2011 r. wyniosły 54,4 mld USD. Dwanaście kultowych marek firmy – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang i Trident – generuje obroty w wysokości ponad 1 miliarda USD rocznie. 

4 sierpnia 2011 r. Kraft Foods ogłosił plan podziału i stworzenia dwóch niezależnych spółek notowanych na giełdzie: szybko rozwijającej się, globalnej spółki w segmencie przekąsek oraz wysokodochodowej spółki segmentu spożywczego w Ameryce Północnej. Przeprowadzenie transakcji zajmie co najmniej 12 miesięcy; w tym czasie ogłaszane będą plany dotyczące struktury, zarządzania, ładu korporacyjnego i innych spraw. Jako lider w dziedzinie innowacji, marketingu, zdrowego żywienia oraz zrównoważonego rozwoju, spółka Kraft Foods wchodzi w skład indeksów Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index.  Więcej informacji na stronach www.kraftfoodscompany.com i www.facebook.com/kraftfoodscorporate

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl