TEQUILA w miejskim stylu dla Maxwell House
„Bez przerwy nagrody za kody!” to hasło nowej kampanii, przygotowanej przez Kraft Foods Polska S.A. oraz agencję kreatywną TEQUILA dla marki Maxwell House.
Centralnym punktem działań jest promocja konsumencka, w której do wygrania są termokubki, designerskie saszetki oraz holenderskie rowery. Akcja promocyjna rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 30 września 2012 roku.
„Maxwell House trzyma rękę na pulsie miasta, dlatego w prowadzonych przez TEQUILA działaniach nacisk został położony na typowo miejskie i designerskie akcenty. Kampania skierowana jest do grupy młodych ludzi, którzy żyją aktywnie i podążają za najnowszymi trendami. Nagrody natomiast – rowery miejskie, designerskie termokubki w nowej odsłonie graficznej czy saszetki marki HO::LO – w pełni oddają styl marki. Dodatkowo, w ramach prowadzonych działań, nawiązana została współpraca z portalem Traseo.pl. Na stronie internetowej dedykowanej kampanii www.bezprzerwy.com będzie można znaleźć mapę z aktualnymi trasami rowerowymi” – podkreśla Magdalena Holubicka, zarządzająca promocją po stronie Kraft Foods.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić kawę Maxwell House w promocyjnym opakowaniu i wysłać SMS-em kod spod etykiety lub zarejestrować go na www.bezprzerwy.com. Do wygrania jest łącznie 10300 termokubków, 1030 saszetek HO::LO i 103 holenderskie rowery marki BATAVUS.
TEQUILA jest autorem idei kreatywnej kampanii. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie materiałów POS, projekt strony internetowej, a także komunikację kampanii na profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/bezprzerwy.
Kampania „Bez przerwy nagrody za kody!” jest kontynuacją działań realizowanych dla marketera od 2010 roku w ramach platformy „Maxwell House – Z Tobą bez przerwy”. TEQUILA opracowała i wdrożyła wówczas ogólnopolską, lifestyle’ową kampanię „Z Tobą bez przerwy”, która rozpoczęła proces relaunchu marki Maxwell House.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Unilever Polska, Manufaktura, Michelin, Nissan, L’Oreal.
Informacje o Kraft Foods Polska S.A.
Kraft Foods Polska S.A.
W Polsce firma obecna jest od 1992 r. W jej portfolio znajdują się kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, cukierki Halls oraz ciastka: OREO, Milka, LU Go!, LU Petitki, Lubisie, Delicje, SAN (Łakotki, Złotokłose, Holenderskie) LU Digestive i krakersy TUC.
Kraft Foods jest liderem na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych (Nielsen Retail Audit, AM’12). Zatrudnia blisko 3200 pracowników.
Kraft Foods na świecie to bezkonkurencyjne portfolio słodkich i słonych przekąsek, które ludzie kochają. Firma produkuje wyśmienite kawy, słodycze czekoladowe, ciastka, sery, a także inne produkty spożywcze i dania gotowe dla miliardów konsumentów w około 170 krajach. Obroty firmy za rok 2011 r. wyniosły 54,4 mld USD. Dwanaście kultowych marek firmy – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang i Trident – generuje obroty w wysokości ponad 1 miliarda USD rocznie.
4 sierpnia 2011 r. Kraft Foods ogłosił plan podziału i stworzenia dwóch niezależnych spółek notowanych na giełdzie: szybko rozwijającej się, globalnej spółki w segmencie przekąsek oraz wysokodochodowej spółki segmentu spożywczego w Ameryce Północnej. Przeprowadzenie transakcji zajmie co najmniej 12 miesięcy; w tym czasie ogłaszane będą plany dotyczące struktury, zarządzania, ładu korporacyjnego i innych spraw. Jako lider w dziedzinie innowacji, marketingu, zdrowego żywienia oraz zrównoważonego rozwoju, spółka Kraft Foods wchodzi w skład indeksów Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index. Więcej informacji na stronach www.kraftfoodscompany.com i www.facebook.com/kraftfoodscorporate
Nadesłał:
joannat
|