Teraz Cydr Lubelski!
Wielki sukces Cydru Lubelskiego! Ulubiony cydr Polaków, który stał się synonimem polskiego cydru naturalnego znalazł się w gronie Laureatów XXVIII edycji Konkursu „Teraz Polska”.
Godło „Teraz Polska” jest symbolem najwyższej jakości. Konkurs nagradza najlepsze, wyróżniające się na rynku polskie produkty i usługi, które są wzorem i inspiracją. Cydr Lubelski dołącza do prestiżowego grona laureatów wybranych przez niezależną Kapitułę Konkursową - jury składające się z 25 autorytetów życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera.
- To dla nas zaszczyt! Sukces Cydru Lubelskiego tkwi w naturalnym procesie produkcji, zachowaniu charakterystycznych cech polskich jabłek, klimatu i receptury oraz bardzo silnym związku marki z regionem - podkreśla Robert Walewski, Brand Manager marki Cydr Lubelski. - Dzięki godłu „Teraz Polska” będziemy mogli jeszcze silniej wspierać rozwój Lubelszczyzny i promować to, co lokalne, naturalne i po prostu najlepsze. Wierzymy, że polski cydr może stać się naszą narodową specjalnością i towarem eksportowym. Żaden inny kraj nie ma takiego zaplecza do produkcji cydru, jak Polska. Naturalny polski cydr jest dla gospodarki istotnym elementem programu rozwoju regionów. Cieszymy się, że dostrzegła to też kapituła konkursu „Teraz Polska”.
Cydr Lubelski został wprowadzony na rynek w 2013 r. i od tamtej pory podbija serca miłośników cydru. Jest wytwarzany na Lubelszczyźnie w 100% ze świeżo tłoczonego soku z polskich jabłek w procesie naturalnej fermentacji, dzięki czemu ma niepowtarzalny smak i aromat. Dzięki swoim wariantom takim jak Cydr Lubelski Niefiltrowany czy Cydr Lubelski Niefiltrowany Antonówka oddaje unikalny charakter polskich jabłek. Ich aromatyczność, kwasowość oraz słodycz sprawiają, że naturalny polski cydr jest świeży i orzeźwiający, a jednocześnie ma intensywny jabłkowy smak. Prestiżowe wyróżnienie dla AMBRA udowadnia, że nawet w dużej skali wciąż można proponować konsumentom cydr naturalny i najwyższej jakości, który nie ustępuje cydrom sadowniczym.
- Najcenniejszy rynek spożywczy w Europie to rynek produktów regionalnych: drogich, cenionych, przynoszących zyski. Polski w tym rynku nie ma. Naturalna nieprzemysłowa produkcja to klucz i karta wstępu do tego rynku. Strategia Cydru Lubelskiego jest całkowicie skupiona na tym celu - komentuje Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego.
Marka Cydr Lubelski została też po raz kolejny doceniona za granicą. W tegorocznej edycji największego światowego konkursu cydrów Royal Bath & West International Cider Championships w Anglii Cydr Lubelski Lodowy zdobył srebrny medal, a Perry Lubelski - brązowy.
Brytyjskie medale i godło „Teraz Polska” - najbardziej rozpoznawalny symbol promujący polskie produkty - pokazują, że naturalny polski cydr może być najlepszy na świecie i ma ogromny eksportowy potencjał.