TETA reklamuje swoje rozwiązania


TETA reklamuje swoje rozwiązania
2008-04-21
TETA, wrocławski producent oprogramowania biznesowego, rozpoczęła kampanię reklamową promującą rozwiązania informatyczne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi – TETA Personel.NET. Twarzą kampanii jest Gustaw, pracownik biurowy z poczuciem humoru.

– Komiksy o Gustawie Biurowym, opowiadające o pracy, biurze, szefie i jego podwładnych pomagają rozpowszechnić nasze rozwiązania informatyczne z zakresu HR. Jest to element zintegrowanej, długofalowej promocji wszystkich obszarów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi Grupy Kapitałowej TETA, realizowanej pod wspólnym hasłem TETA. Ludzkie rozwiązania – podkreśla Agata Gąsiorowska, Dyrektor ds. Marketingu TETA SA.

Kampania reklamowa prowadzona jest głównie w Internecie, na portalach biznesowych takich jak pb.pl, parkiet.com, money.pl, bankier.pl, biznespolska.pl oraz portalach branżowych dedykowanych kadrze związanej z obszarem kadrowo – płacowym: kadry.infor.pl, goldenline.pl, erp-view.pl. W prasie drukowanej reklamy ukażą się w miesięcznikach „Personel i Zarządzanie” oraz „Personel Plus”. Adresatami kampanii są osoby uczestniczące w podejmowaniu decyzji zakupowych: prezesi zarządu, kadra zarządzająca, dyrektorzy finansowi, informatycy, główni księgowi a także osoby związane z obszarem HR w przedsiębiorstwach.

Zwieńczeniem kampanii jest konferencja przeznaczona dla potencjalnych klientów dla firm z całej Polski, zaplanowana na 14 maja w Warszawie. Głównym punktem programu będzie praktyczny pokaz działania nowoczesnego systemu HR – TETA Personel.NET oraz TETA HRM.

Nadesłał:

TETA S.A.
http://teta.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl