Think Kong promuje Adobe CS 5.5
Agencja Think Kong rozpoczyna działania promocyjne Adobe Creative Suite 5.5. W ramach współpracy z Adobe Systems przygotowuje kampanię Mobiliusz.pl adresowaną do osób zainteresowanych tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Firma Adobe Systems (www.adobe.pl) rozpoczęła współpracę z agencją marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) dotyczącą promocji nowego pakietu CS 5.5. Adresatami kampanii Mobiliusz.pl (www.mobiliusz.pl) przygotowanej przez agencję są deweloperzy rozwiązań na tablety i smarftony działające pod kontrolą systemów Android, iOS i RIM. W ramach projektu agencja Think Kong, we współpracy z ekspertami Adobe przygotowała 12 wideokursów dotyczących tej tematyki oraz promujące je działania, m.in. kampanię reklamową przygotowaną we współpracy z siecią afiliacyjną Novem. Na potrzeby wideokursów prezentujących sposób przygotowania stron HTML5 i przenoszenia projektów na smarftony przygotowano też prostą grę zręcznościową - Raiders of the Web (www.raidersoftheweb.pl) - na przykładzie której prezentowane są nowe funkcje CS 5.5. Elementem rozpoczynających się działań będą też konkursy na stronach www najbardziej rozpoznawalnych blogów, m.in. blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl.
Nowa linia produktów Adobe Creative Suite 5.5, którą promuje kampania prowadzona przez Think Kong zawiera innowacyjne narzędzia do tworzenia aplikacji na platformach Flash, HTML5 i Mobile App oraz materiałów wideo i publikacji cyfrowych. Jeden z najważniejszych pakietów linii CS 5.5, szczególnie przydatny dla twórców mobilych rozwiązań to Creative Suite 5.5 Web Premium. Pakiet zawiera wiele nowatorskich narzędzi HTML5 i Adobe Flash, które umożliwiają tworzenie treści i aplikacji przeznaczonych niemal na każde urządzenie oraz osiąganie z nich przychodów. Adobe CS 5.5 pozwala projektantom i programistom opracowywać aplikacje mobilne na różne platformy, w tym takie jak Android, BlackBerry Tablet OS i iOS, tworzyć materiały w języku HTML5 oraz wykorzystywać program Flash Player do dostarczania filmów wideo, gier i aplikacji RIA.
Projekt ze strony agencji prowadzi Marta Odrzywolska, account manager. Za kreacje odpowiedzialna jest Iwona Piechocka, art director agencji Think Kong.
Informacje o firmie Adobe Systems Incorporated
Adobe zmienia świat za pomocą technologii cyfrowych. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.adobe.pl
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl). Wśród klientów Think Kong jest wiele znanych firm i organizacji: m.in. Adobe, Siemens, SOS Wioski Dziecięce, NSZZ „Solidarność". Agencja jest też zdobywcą wielu wyróżnień - m.in. nagrody Magellan 2010. Znalazła się też wśród finalistów międzynarodowego konkursu dla agencji marketingowych „Newcomer of the Year 2010".
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl