Tide Software wspiera młodych piłkarzy


Tide Software wspiera młodych piłkarzy
2014-02-07
2 lutego w hali sportowej w Mysiadle odbyły rozgrywki piłkarskie chłopców w ramach X Memoriału im. Marcina Rowińskiego. Tide Software wsparł organizację turnieju, w ramach realizacji przyjętej polityki odpowiedzialności społecznej poprzez CSR.

Emocje sportowe

Memoriał im. Marcina Rowińskiego organizowany jest co roku. Biorący w nim udział wychowankowie szkółek piłkarskich, walczą o puchar przechodni. W tym roku w turnieju wzięło udział 12 zespołów, grających w składzie 5 zawodników i bramkarz w spotkaniach 15 minutowych.

Zwycięzcą została drużyna Pogoni Siedlce, drugie miejsce zajęła Przyszłość Włochy, a na najniższym stopniu podium zameldował się zespół gospodarzy memoriału – UKS Iwiczna II.

 

Znani goście

Nie można było odmówić młodym adeptom zacięcia do gry, jak i entuzjazmu kibicom. Najmłodszych dopingowała jak zwykle rodzina Marcina Rowińskiego oraz wicepremier Janusz Piechociński, były bramkarz reprezentacji polski – Grzegorz Szamotulski, Bożenna Korlak - Przewodnicząca Rady Gminy Lesznowola, radni gminy Lesznowola - Mirosław Wilusz i Marcin Kania i inni.

 

Odpowiedzialny biznes i sport

Sponsorujemy zespół rajdowy Pawła Hankiewicza, który zdobył z nami tytuł Mistrza Polski w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski 2013 w klasie HR.” - przyznaje wiceprezes Tide Software, Janusz Pytlak. “Chcąc wnieść coś dla lokalnej społeczności, utrzymując przy tym nadal ducha sportu, firma Tide Software wsparła rzeczowo i pomogła w organizacji X memoriału im. Marcina Rowińskiego. Prowadzenie odpowiedzialnego biznesu zapisane jest w strategii naszej firmy. Od dziś dodatkowym jej filarem jest marketing zaangażowany społecznie.”

 

Źródło: www.tidesoftware.pl

 


Tide Software Sp. z o.o. dostarcza nowoczesne narzędzia wspierające marketing bezpośredni. W oparciu o nie świadczy usługi masowej wysyłki SMS, MMS, voice SMS, email i fax. Kompleksowa oferta pozwala w pełni zorganizować i przeprowadzić działania marketingowe, informacyjne, jak i podnosić jakość obsługi klienta.

Nadesłał:

PR_Tide

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl