Tikkurila na In-Out Design Trendy 2010
Marka Tikkurila jest sponsorem i jednocześnie uczestnikiem jesiennej edycji cyklu spotkań dla architektów i projektantów IN-OUT DESIGN TRENDY 2010.
IN-OUT DESIGN TRENDY to spotkania-warsztaty dla architektów, projektantów wnętrz, wykonawców oraz inwestorów.
Uczestnicy IN-OUT DESIGN TRENDY mają okazję zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dotyczącymi trendów w designie i wyposażeniu oraz aranżacji wnętrz.
Specjalnie dla IN-OUT DESIGN TRENDY marka Tikkurila przygotowała warsztaty, podczas których zostanie zaprezentowana najnowsza linia produktów dekoracyjnych Be Special Decor. Teoretyczną wiedzę przekażą Doradcy Techniczni Tikkurila, a praktyczne zastosowanie produktów zademonstrują specjaliści z Centrum Szkoleniowego Paletti, które na co dzień szkoli specjalistów współpracujących z Tikkurila Polska. Dodatkowo na stoisku Tikkurila Be Special będzie można obejrzeć filmy z instruktażem stosowania produktów dekoracyjnych Be Special Decor oraz otrzymać materiały na ich temat.
Ponadto, uczestnicy spotkań IN-OUT DESIGN TRENDY poznają koncepcję nowoczesnego zarządzania przestrzenią czy też dowiedzą się czym jest zasada 3 R, czyli ekologia w pracy architekta. Dodatkowo zgromadzeni goście będą mogli obejrzeć film dot. MAXXI MUSEUM w Rzymie autorstwa Zaha Hadid Architects.
Spotkaniom będą towarzyszyły także wystawy prac oraz performanse przygotowane przez młodych, zdolnych regionalnych designerów.
Zapraszamy na IN-OUT DESIGN TRENDY 2010 do Katowic (1 grudnia), i do Gdyni (14 grudnia).
www.tikkurila.pl
„Info-Inwest" tel. 022/532 14 50,
e-mail: konferencje@infoinwest.pl
www.infoinwest.pl
Tikkurila to fiński producent farb należący do międzynarodowej Grupy Tikkurila o blisko 150-letniej tradycji w branży. Od 1998 roku na rynku polskim, jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła proces tworzenia sieci mieszalni farb, w których możliwa jest realizacja indywidualnych upodobań kolorystycznych nawet najbardziej wymagających klientów. Tikkurila Polska posiada obecnie niemal 1.100 maszyn barwiących w całym kraju - najwięcej w Polsce. Od 2009 roku, nowy system barwienia - AVATINT - docelowo zapewni możliwość pigmentacji produktów firmy na 10.000 kolorów.
Tikkurila Polska oferuje swoim klientom szeroki zakres produktów wewnętrznych (farby ścienne, emalie, lakiery i farby do drewna, tynk dekoracyjny, lazury) oraz zewnętrznych (farby elewacyjne, emalie, farby, impregnaty, oleje i lakiery do drewna).
Na świecie marka Tikkurila cieszy się szczególnym zaufaniem profesjonalistów oraz klientów indywidualnych. Znana jest również ze względu na swoje zaangażowanie w szeroko rozumianą działalność proekologiczną oraz ścisłe przestrzeganie norm i dyrektyw obowiązujących w tej dziedzinie.
Nadesłał:
publink
|