Timecode dla BOŚ Banku
Dom produkcyjny TIMECODE stworzył kreacje i wyprodukował trzy filmy dla Banku Ochrony Środowiska. Jest to pierwsza współpraca obu firm.
Na potrzeby komunikacji wewnętrznej powstał film informujący pracowników BOŚ o zmianach, które dokonały się w banku oraz o jego nowej strategii biznesowej. Timecode odpowiadał za postprodukcję filmu.
W Internecie pojawi się z kolei 2 minutowy spot prezentujący obecnym i przyszłym klientom zalety najnowszego ROR - Konta Wyjątkowego, oferowanego przez BOŚ. Film ma na celu poszerzenie informacji przekazywanych w telewizyjnej kampanii reklamowej. Kreacja i produkcja została zlecona TIMECODE w drodze konkursu ofert. Reżyserem i autorem zdjęć był Michał Englert. Kampania promocyjna rozpoczynająca się w lipcu przeprowadzona zostanie w internecie, a spot obejrzeć będzie można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode.
Spójnym wizualnie uzupełnieniem kampanii Konta Wyjątkowego jest wykonany przez TIMECODE telewizyjny billboard sponsorski Banku Ochrony Środowiska na rzecz akcji „PGNiG - bezpieczeństwo nad wodą", w którą zaangażował się Bank. Billboard jest emitowany w stacjach z grupy TVN.
Timecode to niezależna firma producencka specjalizująca się w kreacji i produkcji spotów reklamowych i profesjonalnych filmów korporacyjnych. W ramach stałej współpracy TIMECODE odpowiada za kreację i produkcję spotów do kolekcji specjalnych wydawanych przez Agorę (od 2007 r.) oraz autopromocję kanałów z grupy Discovery Networks (od 2006 r.)
W portfolio Timecode znajdują się m.in. produkcje dla: GlaxoSmithKline (NiQuitin), Sharp Electronics, Provident, Tchibo, Procter&Gamble, Google, Play, SONY Polska.
Ważniejsze nagrody i wyróżnienia:
2005 - nagroda specjalna na Festiwalu Filmów Korporacyjnych w Wenecji za film „LOGO" dla Pekao S.A.
2007 - nominacja do międzynarodowego konkursu PROMAX/BDA w Berlinie za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia "Miejsca".
2007 - Nominacja do Media Trendy za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia "Miejsca".
2008 - nagroda w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Kreatura" za kampanię "Warszawa 1944 - Bitwa o Polskę" dla Discovery Historia.
2008 - Pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Worldwide Short Film Festival w Toronto oraz pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Manlleu Short Film Festival w Barcelonie za film dokumentalny „Ziętek"
2008 - wyróżnienie w Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy „Złote Orły" za kampanię wizerunkową „Znajdź Swoją Historię" dla Discovery Historia
Nadesłał:
ap
|