Timecode promuje Michnika


Timecode promuje Michnika
2009-05-22
Dom produkcyjny TIMECODE stworzył trzy spoty TV promujące nową serię Gazety Wyborczej – „Dzieła wybrane Adama Michnika”.

Timecode odpowiedzialny był za kreację - przygotowaną we współpracy z Agorą - oraz produkcję spotów, w których wystąpili: prof. Władysław Bartoszewski, Wisława Szymborska oraz Wojciech Waglewski.

Wypowiedzi bohaterów zostały wkomponowane w dynamiczne pasaże typograficzne. Utrzymane w stonowanej kolorystyce, nawiązują do oprawy graficznej książek promowanej kolekcji.

„Dzieła wybrane Adama Michnika", wydane z okazji dwudziestolecia powstania „Gazety Wyborczej", obejmują 7 tomów. Pierwszy tom - „Kościół, lewica, dialog", ukazał się w piątek 8. maja. Kolejne ukazywać się będą co tydzień.

Kampania promocyjna rozpoczyna się 15 maja i obejmuje telewizję (m.in. TVP. TVN, TVN 24, Polsat Sport) oraz rozgłośnie radiowe Agory. Pierwszy spot kampanii, z udziałem prof. Władysława Bartoszewskiego, obejrzeć można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode

Dom produkcyjny TIMECODE od 2007 roku przygotowuje kreacje i produkcje spotów promujących kolekcje specjalne Agory. Wcześniej powstały m.in.: „Dekalog wiedzy", „Dzieła Stanisława Lema", „Queen", „Wielkie Opery" czy „Encyklopedia Sportów Świata".

Timecode to niezależna firma producencka specjalizująca się w kreacji i produkcji spotów reklamowych i filmów korporacyjnych. W portfolio studia znajdują się m.in. produkcje stworzone dla: GlaxoSmithKline (NiQuitin), Sharp Electronics, Discovery Channel, Discovery Historia, Provident, Tchibo, Procter&Gamble, Google, Play, SONY Polska i Agora S.A.

Kampania: "Dzieła wybrane Adama Michnika"

Klient: Agora S.A.

Agencja: Timecode

Dyrektor Kreatywny: Filip Tomann

Zdjęcia: Michał Żuberek

Dom produkcyjny: TIMECODE

Postprodukcja: Timecode

Dom mediowy: Starlink

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl