Tłusty Czwartek w Internecie – infografika Mint Media i Brand24
Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez agencję Mint Media, we współpracy z Brand24.
Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu, której celem jest wsparcie w prowadzeniu komunikacji w Internecie.
Tłusto w mediach społecznościowych
Jak widać, najwięcej postów dotyczących pączków ukazało się na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Youtubie. W pierwszej 10-tce pojawiły się także strony kulinarne, co oznacza, że dzielenie się przepisami i pomysłami na przygotowanie pączków jest w tym okresie również na topie. Jak się okazuje, najczęściej treści związane z tym tematem umieszczają kobiety, a większość z nich ma zabarwienie pozytywne.
Rodzajów oferowanych pączków nie sposób zliczyć. W internetowych wzmiankach wygrała tradycja i najczęściej mówiono o tych z różą, lukrem, czy czekoladą. Bardzo wysoko znalazły się także bezglutenowe, które ostatnio są niezwykle popularne.
Jak ważny jest to dzień wiedzą przede wszystkim pracownicy cukierni, chociażby Cukierni Sowa. Dzięki skutecznym działaniom w mediach społecznościowych dotarli do amatorów pączków, a znając ich preferencje mogli zaoferować im takie słodkości, jakie lubią najbardziej.
Współpraca Mint Media i Brand24
To już kolejna taka współpraca Mint Media i Brand24 analizująca zachowania użytkowników Internetu. Poprzednio współpraca ta była doraźna, zrealizowali kilka udanych przedsięwzięć takich jak alert smogowy, czy pomóżpamiętać.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau.
Od lutego, obie firmy postawiły na intensywną współpracę. Jej celem jest wsparcie klientów w prowadzeniu komunikacji w Internecie. Dzięki temu, klienci agencji będą mogli stale monitorować wypowiedzi użytkowników na temat marek, a także analizować zachowania i śledzić poszukiwania trendów konsumenckich. Tak dogłębna analiza ułatwi im stworzenie skutecznej strategii komunikacji marketingowej. Cały projekt to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów na każdym etapie ich działań w Internecie.
Chcemy tworzyć wartość dodaną, którą obie strony będą mogły wykorzystać w codziennej pracy. W ramach naszego zespołu rozwijamy projekt, którego celem będzie dostarczanie klientom insightów konsumenckich. Wiemy, jak ważne jest odpowiednie dopasowanie działań content marketingowych do oczekiwań odbiorców, dlatego warto na bieżąco analizować ich potrzeby i oczekiwania. Przykładem takiej współpracy na linii klient-agencja jest poniższa infografika dot. tłustego czwartku przygotowana z Cukiernią Sowa. - mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, Cukiernia Sowa, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. Pozwala na poznanie i zrozumienie opinii Internautów na temat wskazanych firm, marek, czy produktów. Brand24 to lider monitoring Internetu w Polsce. Laureat konkursu na najlepszą aplikację webową The Next Web Startup Awards oraz konkursu na najlepszą aplikację mobilną dla firm Mobile Trends Awards. Wśród klientów są takie marki jak Intel, IKEA, H&M, UPC, Carlsberg, Vichy, Leroy Merlin, Tauron i wiele, wiele innych. Warto też podkreślić, że Brand24 to jednak nie tylko produkt dla dużych marek. To także wartościowe narzędzie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które wykorzystują monitoring do budowania relacji z klientami.”
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|