Tobacco Trading wypływa na szerokie wody


Tobacco Trading wypływa na szerokie wody
2013-07-22
Tobacco Challenge - Azja 2013 - to pierwsza odsłona programu lojalnościowego Tobacco Trading International Poland, skierowanego do wyselekcjonowanej grupy kontrahentów biznesowych.

Kierunek Azja
Uczestnicy walczą o ekskluzywną nagrodę główną - wyprawę do Azji - w trakcie której będą mogli odkryć w sobie siłę azjatyckiego tygrysa. Czeka na nich egzotyczna przygoda w krainie słońca i wiecznego uśmiechu. Partnerzy biorący udział w programie mogą śledzić swoje postępy na dedykowanym portalu internetowym.


Wspólna inspiracja Agencji Reklamowej PoProstu i Tobacco Trading zaowocowała pomysłem organizacji długofalowego programu lojalnościowego Tobacco Challenge. Do zadań agencji należało opracowanie strategii programu, stworzenie dedykowanego serwisu oraz przygotowanie materiałów informacyjnych. PoProstu jest także odpowiedzialna za administrację i bieżącą obsługę.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa PoProstu
http://www.arpoprostu.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl