TogetherData stawia na consulting w reklamie
2017-12-07
Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa marka, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence oraz Data-Driven Marketing.
TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych. Dzięki ekspertyzie technologicznej oraz doświadczeniu TogetherData, marketerzy oraz wydawcy korzystający z usług nowej marki będą mogli poznać realne możliwości Big Data i zastosować je w praktyce do swoich potrzeb.
Działania TogetherAudience będą koordynowane przez Pawła Mazurka (Managing Director) oraz Szymona Szmigla (Head of Commercial Sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint.
Powstanie nowej marki wpisuje się w światowe trendy. W badaniu PwC na potrzeby IAB Polska, 81 proc. firm zadeklarowało wykorzystywanie danych z narzędzi big data w swoich kampaniach marketingowych, a raport Instytutu McKinsey’a wskazuje, że przedsiębiorstwa, które ułożą prawidłowo puzzle z danych klientów, mogą liczyć na zwiększenie zysku nawet o 126 proc.
Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów - mówi Paweł Mazurek. - Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi.
TogetherAudience w swojej ofercie stawia na integrację danych klienta i łączenie usług. Nowa marka skoncentruje się na tworzeniu rozwiązań dedykowanych potrzebom oraz specyfice klienta, wykorzystujących szeroką paletę dostępnych na rynku metod i technologii, m.in. holistyczną analizę konsumenta czy wzbogacenie danych o informacje zewnętrzne. Jedną z głównych kompetencji firmy będzie indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii oraz profesjonalną analizę danych offline i online.
Jesteśmy w stanie tworzyć nowe mikro segmenty i grupy docelowe w oparciu o wspólne cechy behawioralne oraz skuteczną mieszankę danych pochodzących ze źródeł 1st, 2nd i 3rd party, co obecnie stanowi największe wyzwanie na rynku - dodaje Szymon Szmigiel. - Wykorzystując i łącząc dane z różnych systemów w naszej platformie TGD Audience będziemy optymalizować wydatki reklamowe kierując kampanie do tych użytkowników, którzy mają największą szansę na konwersję, a pomijać tych, którzy kupili już dany produkt lub zupełnie go nie potrzebują. Słowem naszym celem będzie szeroko pojęta optymalizacja działań reklamowych 360 z wykorzystaniem Data Intelligence oraz Data-Driven Marketing.
Wasze komentarze (0):