Toshiba Tecra X40-D – wyjątkowo smukłe laptopy klasy biznes z kamerą IR
Nowa seria 14-calowych biznesowych laptopów Toshiba Tecra X40-D jest już dostępna w Polsce. To idealne rozwiązania dla profesjonalistów często pracujących poza biurem.
Nowa seria 14-calowych biznesowych laptopów Toshiba
Tecra X40-D jest już dostępna w Polsce. To idealne rozwiązania dla profesjonalistów często pracujących poza biurem. Modele z serii X40-D wyposażono w kamery na podczerwień umożliwiające logowanie przy pomocy rozpoznawania twarzy oraz bardzo jasną, dotykową matrycę Full HD IPS. Cena modelu Tecra X40-D-10G to 6,499 zł brutto.
Bezpieczeństwo – Kamery na podczerwień (IR)
Dane użytkowników modeli Tecra X40-D są bezpieczne dzięki rozwiązaniom takim jak SecurePad ™ z czytnikiem linii papilarnych wbudowanym w touchpad i kamera IR do rozpoznawania twarzy wspierającymi Windows Hello i Intel® Authenticate. Kluczowym zabezpieczeniem biznesowych laptopów Toshiba jest autorski BIOS chroniący przed nieautoryzowanym dostępem.
Smukły i elegancki w magnezowej obudowie
Nowe urządzenia klasy premium są wyjątkowo smukłe (16,9 mm) i lekkie (1,25 kg). Magnezowa obudowa w kolorze Onyx Blue z lekkimi złotymi zawiasami i szczotkowanym wykończeniem sprawia, że przyciągają wzrok, ale również są niezwykle stabilne i odporne na wstrząsy.
Szybkość i moc z dotykowym ekranem
Toshiba Tecra X40-D-10H jest wyposażona w procesor Intel® Core ™ i7-7500U, 512 GB dysk SSD i 16 GB pamięć DDR4. Innowacyjny hybrydowy system chłodzenia gwarantuje niskie zużycie energii przy maksymalnej wydajności. Laptopy z systemem Windows 10 Pro pracują na baterii aż do 11 godzin.
Wiele możliwości połączeń
Nowe modele Toshiba Tecra X40-D wyposażono w wiele wygodnych rozwiązań. Są to m.in. dwa złącza USB typu C, porty USB 3.0 i HDMI, slot MicroSD oraz zintegrowany czytnik SmartCard. Można je łączyć ze stacją dokującą Thunderbolt 3 Dock.
Znakomity dźwięk i podświetlana klawiatura
Wbudowane stereofoniczne głośniki Harman Kardon® i oprogramowanie DTS Sound™ zapewniają znakomitą jakość dźwięku. Podświetlana klawiatura uławia pisanie przy słabym lub zgaszonym świetle.
Platinum Support Service
Toshiba Platinum Support Service zapewnia całą gamę usług skracających przestoje w przypadku jakichkolwiek usterek. Rozwiązanie bazuje na naprawie sprzętu u klienta następnego dnia roboczego realizowanej przez certyfikowanego specjalistę Toshiba oraz diagnozie telefonicznej umożliwiającej jak najszybszą interwencję. Na czas usuwania usterek dysk twardy lub SSD zostaje u klienta. Usługa dostępna jest we wszystkich krajach niezależnie od miejsca zakupu laptopa. Oznacza to, że międzynarodowe firmy mogą z niej korzystać w każdej lokalizacji w regionie. Klienci Platinum Support Service mają dostęp do dedykowanego account managera i Toshiba Business Support Portal.
Kontakt w sprawie zakupu: B2B@toshiba.pl