TradeDoubler powiększa swój zespół


TradeDoubler powiększa swój zespół
2010-04-20
W związku z ciągłym rozwojem firmy TradeDoubler Polska, od nowego roku, wewnątrz firmy zostały wprowadzone zmiany personalne. Do działu Client Service, dołączyły trzy nowe osoby - Monika Łuszczewska, Marcin Łukaszewicz oraz Izabela Falkowska.

Monika Łuszczewska objęła stanowisko Account Managera i odpowiada za bieżącą współpracę z klientami z branży finansowej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Senior Account Executive w agencji United Titans zajmując się planowaniem i realizacją kampanii internetowych typu display i SEM. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Expander, Gigabyte, PZWL, Investors TFI. Pierwsze kroki w branży stawiała w MGA Metro Group, gdzie była odpowiedzialna za outdoor sieci handlowych: Real, M1, Makro,Praktiker.

Marcin Łukaszewicz objął stanowisko Account Managera w dziale eCommerce i będzie odpowiedzialny za bieżącą realizację działań w programach afiliacyjnych. W branży internetowej pracuje od 2006 roku - początkowo w sieci reklamowej Ad.net S.A., gdzie obsługiwał klientów agencyjnych, a następnie w agencji performance marketingu Cube Group S.A.

Izabela Falkowska rozpoczęła pracę w TradeDoublerze w sierpniu 2009 roku, a od kwietnia bieżącego roku awansowała i wzmocni dział eCommerce jako Account Executive. Iza swoje doświadczenie zdobywała w firmie Philips Lighting Poland S.A. w dziale sprzedaży i trade marketingu, a także w agencji reklamowej Creative Media.

Informacje o TradeDoubler:
TradeDoubler jest międzynarodową firmą zajmującą się marketingiem elektronicznym typu „performance based", oferującą szeroki zakres wysokowydajnych rozwiązań marketingowych. Jej produkty i usługi dostarczają firmom narzędzia i specjalistyczną wiedzę do wykorzystania w kampaniach reklamowych w internecie w celu zwiększenia sprzedaży, wyszukiwania potencjalnych klientów, zwiększenia ruchu na stronie internetowej czy podniesienia świadomości marki. Siedziba spółki mieści się w Sztokholmie w Szwecji, a zasięg jej działania obejmuje 18 krajów w Europie. TradeDoubler posiada sieć ponad 128 tys. witryn, dzięki czemu wspomaga kampanie reklamowe ponad 1800 reklamodawców lokalnych i międzynarodowych, takich jak Apple Store, Dell, TeliaSonera i Kelkoo. Spółka notowana jest w indeksie Nasdaq OMX na Giełdzie Papierów Wartościowych w Sztokholmie. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej pod adresem www.tradedoubler.com.

Nadesłał:

TradeDoubler

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl