Trafika z kącikiem gastronomicznym


Trafika z kącikiem gastronomicznym
2013-11-28
Od kilku miesięcy poszerzają swoją oferty sklepy sieci Trafika, rozwijanej od 15 lat przez rodzinną firmę Tabak Grupa sp. z o.o. z Kalisza. Pierwszym krokiem było wprowadzenie do sprzedaży alkoholu, kolejnym są kąciki gastronomiczne.

- Handlem papierosami zajmujemy się od blisko 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie piętnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika - Polski Kiosk  – mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa Sp. z o.o. - Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria.  Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, ale obecnie zlokalizowane są na znacznie większym obszarze w kilku województwach centralnej i zachodniej Polski.  Trwa proces poszerzania asortymentu o alkohol. Systematycznie wprowadzamy do sklepów kąciki gastronomiczne, które spotkały się z pozytywnymi opiniami konsumentów. Oferta gastronomiczna obejmuje hot-dogi i napoje. Zmieniliśmy też nazwę sieci, która brzmi obecnie Trafika – Użyj Sobie.

- Poszerzyliśmy nie tylko asortyment do blisko 2500 pozycji, ale zwiększamy także powierzchnię sklepów, przenosząc je do większych pomieszczeń – dodaje prezes Emil Strapagiel. - Obecnie średnia powierzchnia Trafiki wynosi około 50 m2.

W sieci Trafika jest 49 placówek, z których w ośmiu są kąciki gastronomiczne. Sukcesywnie instalowane są one w istniejących sklepach oraz w każdym nowym. 22 listopada 2013 roku otwarto Trafikę w Kościanie, a od 6 grudnia 2013 klienci będą mogli korzystać z oferty Trafiki w Wieruszowie. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek.

Na potrzeby własnych sklepów firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy.

Klienci indywidualni mogą także dokonywać zakupów w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym www.trafika.pl, oferującym pełen wachlarz produktów.

Nadesłał:

CN Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl