Tro Media i Digital Avenue łączą siły


2011-04-20
TRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne - rozpoczęły współpracę strategiczną. Spółki będą tworzyć nowe projekty, wspólnie wykorzystywać przewagi rynkowe. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,1 m

Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową w internecie, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2011 r. przekroczy 1,1 mln zł.

- Serwisy w portfelu Digital Avenue  posiadają bardzo duży potencjał w tematyce związanej ze Stylem Życia, to kategoria o bardzo wysokiej wartości w polskim Internecie, którą zainteresowana jest także TRO Media. Daje to dobre podstawy do współpracy obu spółek – mówi Marcin Misztal, prezes TRO Media.

Wtóruje mu Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue. - TRO Media to bardzo szybko rozwijająca się grupa medialna o bardzo ciekawym portfolio produktów internetowych. Współpraca strategiczna z takim podmiotem jest zgodna ze strategią realizowaną przez Digital Avenue. Liczymy także na rozwój współpracy w zakresie usług hostingowych dostarczanych przez Domenomania.pl SA, spółkę portfelową TRO Media  – podkreśla.

Digital Avenue to  wydawca m.in. wiodącego portalu lifestylowego dla kobiet – Styl.fm oraz największego polskiego portalu ze zdjęciami – Fotosik.pl. Do grupy TRO Media należą portale z wielu kategorii tematycznych, m.in. Boisko.pl, Ajo.pl, Nastek.pl, Kanciapa.pl, Kinomaniak.pl czy Cscenter.pl oraz wiodąca na polskim rynku firma hostingowa i rejestrator domen -  Domenomania.pl.

Nadesłał:

Everest

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl