Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?


Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
2011-12-14
Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Pani Dorota Dańczak- Król zaprezentowała sposoby działania oraz zorganizowała ćwiczenia z wykorzystaniem nowej wiedzy dotyczącej podejścia do tego typu problemów. Profesjonalizm, wiedza oraz zaprezentowane techniki zsumowały się na ocenę 4,83 , którą otrzymała Pani trener. Szkolenie odbyło się 23.11.2011.

Wybrane wypowiedzi uczestników:

„Osoba o dużej wiedzy merytorycznej, potrafiąca przekazać ją w jasny i przejrzysty sposób.
Informacje przydatne w pracy, interesujące techniki radzenia sobie z klientem trudnym.
Profesjonalizm, odp. na trudne pytania.
Profesjonalne przygotowanie.”

Uczestnikom życzymy sukcesów, a trenerowi serdecznie gratulujemy!

Nadesłał:

Dawid Martynowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl