Trwałe rozwiązanie problemu niechcianego owłosienia – Nowy gracz na polskim rynku dermokosmetycznym
17 czerwca 2009r. firma B’IOTA Laboratories wprowadziła na polski rynek nową linię dermokosmetyków marki BIOXET, które stanowią rewolucyjną odpowiedź na problem estetyki związanej z niepożądanym owłosieniem. Podbiły już rynki na kilku kontynentach, a Polska jest 30-tym krajem, w którym debiutują.
Na ludzkim ciele występuje średnio pięć milionów włosów. Wraz z cyklem ewolucji i rozwojem cywilizacji następowała degradacja praktycznych funkcji włosów, aż wreszcie zaczęły pełnić rolę czysto estetyczną. Niechciane owłosienie stało się z czasem jednym z największych problemów w drodze do osiągnięcia wytycznych kanonu piękna dla ogromnej liczby kobiet i mężczyzn na całym świecie.
Przemiany społecznościowe i coraz większa dbałość o zdrowie i urodę przeniknęły także mentalność Polaków, dla których estetyka i odpowiedni wygląd z roku na rok stanowią coraz istotniejsze zagadnienie. Świadczy o tym imponujący wzrost wartości polskiego rynku dermokosmetycznego, który do 2010 roku ma osiągnąć wartość 290 milionów Euro. Wraz z wejściem na rynek produktów marki Bioxet pielęgnacja skóry oraz usuwanie nadmiernego owłosienia stanie się łatwe, przyjemne i bezbolesne – a zatem spełnią się marzenia dziesiątek tysięcy dbających o siebie Polek.
BIOXET to innowacja
Linia Bioxet to seria kremów przeznaczonych do pielęgnacji skóry. Jej innowacyjność polega na połączeniu tradycji ziołolecznictwa z zaawansowaną technologią produkcji, dzięki której powstał produktu najwyższej jakości, pozwalający w łatwy i bezpieczny sposób pozbyć się niechcianych włosów.
Rewolucyjność produktów Bioxet polega przede wszystkim na zastąpieniu dotychczasowych, uciążliwych i niejednokrotnie bolesnych, tradycyjnych metod depilacji. Woskowanie, depilacja laserowa czy golenie odchodzą w przeszłość, zastąpione przez nieinwazyjną, w pełni bezpieczną i bezbolesną metodę chemicznego osłabiania cebulek włosowych.
Część włosa, którą widzimy, jest w rzeczywistości martwa. Regenerujące się komórki włosa, które powodują jego wzrost, znajdują się na dnie torebki włosowej i są odżywiane przez naczynia krwionośne. Bioxet zapobiega odżywianiu cebulki włosa, a przez to zapewnia stałe, systematyczne osłabianie oraz redukcję ilości i grubości niechcianych włosów.
Dzięki zastosowaniu naturalnych wyciągów z ziół, dermatologom udało się stworzyć preparat, który nie tylko eliminuje owłosienie, ale także stanowi osłonę dla skóry podrażnionej np. przez tradycyjne formy depilacji, nawilżając i utrzymując równowagę fizykochemiczną na jej powierzchni. Bioxet można bezboleśnie i wygodnie stosować w domu, nie wymaga też pomocy w użyciu (w przeciwieństwie do lasera czy wosku).
BIOXET to skuteczność i bezpieczeństwo
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, Bioxet został poddany wnikliwym badaniom oraz testom klinicznym przeprowadzonym przez Dermatest GmbH, firmę zajmującą się prowadzeniem badań medycznych w Niemczech, a także przez uniwersytety w Istambule i Anadolu, które jednoznacznie potwierdziły skuteczność preparatu.
W instytucie Badań Medycznych Dermatest przez ponad 12 tygodni testowaliśmy produkt marki BIOXET. Badaniu zostało poddanych 40 osób, które stosowały preparat na twarzy i ciele. Celem testu było określenie skuteczności i zgodności produktu z normami dermatologicznymi. Dermatolodzy określali stan skóry osób badanych przed, w trakcie oraz po użyciu preparatu. W czasie trwania badań nie stwierdziliśmy żadnych skutków ubocznych spowodowanych stosowaniem kremu. Testy przeprowadzone przez nas udowodniły, że BIOXET umożliwia redukcję w zakresie ilości, długości i grubości włosów. Zostało to potwierdzone za pomocą obiektywnych mierników, z uwzględnieniem spostrzeżeń osób badanych.
Dr med. Gerrit Schlippe
Regularnie stosowany Bioxet już po 3 miesiącach daje widoczne efekty:
- 57% REDUKCJA ILOŚCI WŁOSÓW
- 51% REDUKCJA DŁUGOŚCI WŁOSÓW
- 32% REDUKCJA GRUBOŚCI WŁOSÓW
Stosowany systematycznie przez 8 – 10 miesięcy pomaga trwale pozbyć się niechcianego owłosienia.
B’IOTA Laboratories globalnym graczem na rynku kosmetyków
Rynek dermokosmetyków w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów produktów zdrowotnych w Polsce. W roku 2007 jego wartość wyniosła 570mln zł, a wzrost w porównaniu do roku 2006 wyniósł 25%. Prognozy na najbliższe lata stawiane w raporcie opracowanym przez firmę PMR pod tytułem „Rynek dermokosmetyków w Polsce 2008. Prognozy rozwoju 2008-2010”, również są bardzo optymistyczne. Zdaniem analityków rynek dermokosmetyków nadal będzie się rozwijał w tempie kilkunastu procent rocznie, by w 2010 roku osiągnąć wartość blisko 1mld zł. Będzie to możliwe przede wszystkim dzięki rosnącym dochodom społeczeństwa oraz wzrostowi zainteresowania dermokosmetykami, spowodowanym zwiększeniem świadomości społeczeństwa oraz asymilacją wzorców płynących z zachodu.
Wśród firm konkurujących ze sobą o miejsce w dobrze prognozującym sektorze produktów zdrowotnych, jednym z czołowych graczy jest turecka firma obecna na rynku od 2002 roku, B’IOTA Laboratories. Ogromny sukces firmy, której dynamika wzrostu w ciągu siedmiu lat istnienia osiągnęła 750%, czyniąc ją wiodącą marką tureckiego rynku w dziedzinie pielęgnacji skóry, świadczy o jej potencjale oraz zaufaniu klientów.
Sukcesu, którym cieszą się produkty B’IOTA Laboratories, dowodzą liczby.
- W roku 2007 roczny obrót wyniósł 40mln dolarów,
- W 2008 roku, podwoił się osiągając 80mln dolarów.
- Przewiduje się, że rok 2009 przyniesie obrót na poziomie 100mln dolarów, zakładając wzrost na poziomie 20-30%.
- Szacunkowe dane przewidują osiągnięcie obrotu w wysokości jednego miliarda dolarów do 2014 roku.
Mimo niepokojących danych ekonomicznych płynących z dotkniętej recesją Europy, Prezes B’IOTA Laboratories, Cihat Dündar, pozostaje optymistą twierdząc, że kryzys nie dotknie tureckiej firmy, ponieważ konsumenci będą kupować kosmetyki bez względu na spowolnienie i zahamowanie wzrostu gospodarczego. Szacunkowe prognozy spółki przewidują wzrost wartości eksportu kosmetyków do Europy do poziomu 50mln Euro z 10mln w roku ubiegłym, co daje gigantyczny indeks wzrostu na poziomie 500%.
Innowacyjność oraz jakość produktów B’IOTA Laboratories została doceniona na trzech kontynentach, między innymi w Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Argentynie, Rosji, Chile, Jordanii, Syrii, Iranie czy Arabii Saudyjskiej.
Dalsza ekspansja B’IOTA Laboratories jest starannie zaplanowana. Nie boimy się konkurencji, gdyż jesteśmy pewni naszych produktów, mówi Prezes Dündar i dodaje, że w parze z gwarancją jakości kosmetyków idzie bezpieczeństwo finansowe firmy - Mamy wystarczające rezerwy gotówkowe aby finansować obecne przedsięwzięcia oraz by planować nowe - podkreśla. Ambitne plany objęcia czołowego miejsca na rynku ziołowych kosmetyków ma pomóc urzeczywistnić jedna z największych w Europie fabryk, powstająca w pobliżu Istambułu. W ciągu dwóch lat mamy nadzieję otworzyć największe na świecie laboratorium kosmetyczne, zdradza Prezes B’IOTA Laboratories.
Wyłącznym dystrybutorem marki Bioxet w Polsce jest firma Albert Polska.
Nadesłał:
Toolbox Creative Communications
|