Trzeci numer „Lürzer's Archive” w sprzedaży! 180 stron najlepszej reklamy dostępne w Polsce.


Trzeci numer „Lürzer's Archive” w sprzedaży! 180 stron najlepszej reklamy dostępne w Polsce.
2011-06-17
Od czerwca w sklepie internetowym wydawnictwa VFP Communications dostępny jest kolejny numer „Lürzer's Archive” (Vol. 3-2011), magazynu, który słynie z prezentowania najlepszych kampanii reklamowych z całego świata.

VFP Communications jest jedynym dystrybutorem na Polskę cenionego i już kultowego magazynu „Lürzer´s Archive”. Od kilku dni dostępny jest najnowszy numer – czerwcowy.

W każdym numerze dwumiesięcznika prezentowane są najbardziej atrakcyjne kampanie reklamowe (od 70 do 80 kampanii), prace najlepszych grafików, fotografów i projektantów. W magazynie znajdziemy reklamy z każdej możliwej dziedziny - od motoryzacji, przez modę, produkty spożywcze po reklamy społeczne. Świat cyfrowy a więc strony internetowe, multimedia i inne aplikacje, to obszerny i osobny dział. Dwumiesięcznik prezentuje również wywiady z twórcami, artykuły poświęcone najnowszym trendom w reklamie oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń.

„Lürzer´s Archive” ma aż 180 stron! Wydawany jest w języku angielskim i dociera do 40 000 prenumeratorów na całym świecie. W dwumiesięczniku znajdziemy reklamy w ich oryginalnym kształcie, dlatego jest atrakcyjną pozycją nie tylko dla branży reklamowej, ale także dla wszystkich osób zainteresowanych grafiką, designem i wzornictwem.

„Niewątpliwym atutem magazynu jest prezentowanie reklam dosłownie z całego świata.
W „Lürzer´s Archive” znajdują się prace, które nigdy nie mogłyby być zaprezentowane w Polskich mediach. Często szokujące i kontrowersyjne, ale zawsze pobudzające do myślenia!” – mówi Marzenna Reyher, redaktor naczelny miesięcznika „Media&Marketing Polska”.

W dwumiesięczniku „Lürzer´s Archive” znajdziemy również artykuły poświęcone najważniejszym osobowościom branży. W numerze czerwcowym opublikowano wywiad z Mauricem Lévy – prezesem agencji reklamowej Publicis – czwartego na świecie pod względem wielkości globalnego holdingu reklamowego.

Najnowszy, czerwcowy „Lürzer´s Archive”, jest szczególny. To pierwsze wydanie w tworzeniu którego nie brał udziału Walter Lürzer – twórca magazynu. Walter Lürzer, 14 kwietnia zmarł w swoim rodzinnym domy w Salsburgu. Osoby, które dobrze znały postać Waltera Lürzera ale i Ci, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tej niezmiernie ważnej osobie dla międzynarodowej branży reklamowej, mają możliwość przeczytania w najnowszym numerze magazynu, specjalnego pożegnania, napisanego przez jego przyjaciela i wieloletniego partnera biznesowego, Michaela Conrada.

Dwumiesięcznik „Lürzer´s Archive”:
- dostępny w prenumeracie - 399 zł/rok brutto (prenumerata obejmuje 6 egzemplarzy)
- pojedyncze egzemplarze - 88 zł/szt. brutto.

Za pośrednictwem strony sklep.media.com.pl, dostępne są również ekskluzywne dodatki:

1. "200 Best Illustrators worldwide 2011/2012"
2. "200 Best Packaging Design 2010/2011"
3. "200 Best Ad Photographers 2010/2011"
4. "Art Directors Club of Europe, 19th Awards Annual"
5. "Art Directors Club of Europe, 18th Awards Annual"
6. "25 Years Lurzers Archive"


Dla wszystkich prenumeratorów przewidziano specjalne ceny dodatków „Lürzer´s Archive”.

Szczegóły dotyczące „Lürzer´s Archive” znajdują się na stronie internetowej: sklep.media.com.pl

Nadesłał:

Garden of Words

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl