TRZEŹWO MYŚLĘ - odpowiedzialnie w warszawskich lokalach
British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill, Klub Explosion, Królestwo Wwa – co łączy te warszawskie lokale? To właśnie w nich, 9 czerwca, fani dobrej zabawy będą mogli wziąć udział w inauguracji kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ, zwracającej uwagę na świadomą i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
Na stołecznej gastronomicznej i klubowej mapie pojawia się coraz więcej lokali. Nic dziwnego – chętnie spędzamy wolny czas z przyjaciółmi, często w towarzystwie piwa lub drinka. Już w najbliższy weekend, mieszkańcy zarówno prawobrzeżnej, jak i lewobrzeżnej Warszawy, przekonają się, że trzeźwe myślenie jest warunkiem dobrej, świadomej zabawy, aby czerpać z życia jak najwięcej radości i przyjemności. Nadchodzące otwarte wydarzenia w partnerskich lokalach rozpoczynają edukacyjną kampanię TRZEŹWO MYŚLĘ, zainicjowaną przez Carlsberg Polska, której celem jest promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży, rodziców opiekujących się małymi dziećmi i kierowców.
W czterech popularnych lokalach na sobotni czerwcowy wieczór zaplanowano dla gości różnorodne angażujące aktywności. Na spragnionych dobrej i odpowiedzialnej zabawy czekają m.in. fotobudki i limitowane gadżety kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ. Uczestnicy będą mogli również zdobyć vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.
Szczegóły:
Kiedy?
- sobota, 9 czerwca br.
Gdzie?
- British Bulldog Pub (Al. Jerozolimskie 42), od godz. 18:00
- Królestwo Wwa (ul. Reja 9), od godz. 19:00
- Chicago’s Bar&Grill (ul. Żelazna 41), od godz. 20:00
- Explosion (ul. Wał Miedzeszyński 646), od godz. 21:00
TRZEŹWO MYŚLĘ
Druga odsłona kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ będzie realizowana w czerwcu i w lipcu 2018 roku. Zaplanowano działania, które łączą w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów: komunikację wyników reprezentatywnego badania ilościowego, współpracę z influencerami, kampanię displayową w placówkach Lux Med i Medicover oraz promocję odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu podczas wydarzeń w partnerskich lokalach w Warszawie. Działania kierowane są także do pracowników firmy.
Nadesłał:
MultiComm
|