Trzy nagrody dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
Statuetki „Kreatury” zostały wręczone w czwartek wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele agencji Just: Joanna Tokarewicz, Marcin Gawęcki oraz Klaudia Olejnik, w towarzystwie reprezentantów banku Credit Agricole: Barbary Pijanowskiej-Kuras, dyrektor zarządzającej komunikacją marketingową i korporacyjną oraz Sebastiana Wiercińskiego, managera ds. komunikacji marketingowej.
Nagroda główna przyznana została za pomysł na kampanię pt. "Uważny bank", odświeżającej wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Dodatkowo jury konkursu przyznało bankowi wyróżnienie w kategorii Film/wideo w Internecie oraz nagrodę specjalną „za mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości” za tzw. prerolle czyli krótkie filmiki zachęcające odbiorców do obejrzenia całej reklamy wyświetlanej w portalu YouTube.
Kampania "Uważny bank" była jedną z największych akcji promocyjnych banku w ostatnich latach. Wystartowała 1 kwietnia i trwała ponad trzy miesiące. W pierwszej części emitowany był spot wizerunkowy banku, w drugiej promowana była nowa oferta kont i pakietu assistance. Reklamy banku pokazywane były w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie i na nośnikach outdorowych. Kampania wspierana była również intensywnymi działaniami PR-owymi. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Just, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.
Na potrzeby kampanii bank rozpoczął strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło, jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionych za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. - Ponad 80 proc. badanych klientów w wieku 18-55 lat rozpoznaje go, a ponad 70 proc. lubi - dlatego świetnie sprawdził się w naszej kampanii, odbierany jest bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki oraz produktów - podkreśla Barbara Pijanowska-Kuras.
Kreatura to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich konkursów dla twórców i firm, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jury złożone z wybitnych przedstawicieli polskiej branży reklamowej ocenia i nagradza projekty w 16 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient (im. Konrada Świebody), Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open i Salon odrzuconych.
Nadesłał:
prca
|