"Twist" liderem sprzedaży pism młodzieżowych


"Twist" liderem sprzedaży pism młodzieżowych
2008-10-15
Wśród miesięczników dla młodzieży tylko tytuły Springera straciły na sprzedaży w lipcu br. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. miał "Twist" (Wydawnictwo Bauer) – 225 016 egz. (wzrost o 32,03 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.).

Kolejne były:

  • "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) – 152 443 egz. (spadek o 23,07 proc.),
  • "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) – 147 706 egz. (wzrost o 11,69 proc.),
  • "Popcorn" (Axel Springer Polska) – 109 589 egz. (spadek o 31,09 proc.)
  • "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" (Egmont Polska) – 84 687 egz. (wzrost o 3,17 proc.).

Nadesłał:

Neodruk - wizytówki,reklama
http://www.neodruk.za.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl