TXM po raz pierwszy rusza z kampanią telewizyjną


TXM po raz pierwszy rusza z kampanią telewizyjną
2015-04-22
Spółka zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych TXM textilmarket zwiększy w tym roku wydatki na marketing o około 50%. Po raz pierwszy w historii przeprowadzi kampanię promocyjną w telewizji.

Dotychczasowe działania marketingowe sieci TXM textilmarket zostaną po raz pierwszy wsparte przez ogólnopolską kampanię telewizyjną, która rusza 22 kwietnia br. Sieć dyskontowa promowana będzie przez 3 tygodnie w stacjach TVN, Polsat oraz TVP. Telewizyjna akcja marketingowa marki zarządzanej przez firmę TXM zostanie wsparta dodatkowo mailingiem i gazetką promocyjną, w której ostatnia strona poświęcona będzie produktom z kampanii TV. Ponadto promowane artykuły zostaną w sklepach oznaczone metkami z hasłem „Produkt z TV”.

„Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo, że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych” – powiedział Lech Przemieniecki, Prezes TXM SA.

Ogólnopolska kampania telewizyjna ma pokazać obecnym i przyszłym klientom, że warto odwiedzać nowocześnie zaaranżowane sklepy TXM textilmarket, które znajdują się w pobliżu ich miejsc zamieszkania. Przygotowane spoty zaprezentują też specjalną ofertę ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny. „Chcemy również szerzej promować nasz sklep internetowy txm24.pl. Mimo, że funkcjonuje dopiero 10 miesięcy, jest już największym w Polsce dyskontowym sklepem odzieżowym on-line” – dodał Lech Przemieniecki.

Zarząd TXM zwiększył tegoroczne wydatki na promocję o 50 % r./r. Wiodącym kanałem komunikacji z klientami nadal pozostaną gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. „Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe” – podkreślił Prezes TXM SA.

W 2014 r. firma TXM SA, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, uzyskała 275,9 mln zł przychodów, czyli o 15,4% więcej niż w poprzednim roku. Na koniec I kwartału br. sieć TXM textilmarket liczyła łącznie 317 sklepów.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl