Typologia trudnego klienta


Typologia trudnego klienta
2012-03-23
„Płacę, więc wymagam!” Prawdopodobnie każdy sprzedawca wielokrotnie musiał się zmagać z dość wysokimi wymaganiami stawianymi przez klienta, który poważnie wziął sobie do serca te oto słowa.

„Płacę, więc wymagam!” Prawdopodobnie każdy sprzedawca wielokrotnie musiał się zmagać z dość wysokimi wymaganiami stawianymi przez klienta, który poważnie wziął sobie do serca te oto słowa. Szkolenie Obsługa Trudnego Klienta przygotowuje zainteresowanych do radzenia sobie z tego typu wyzwaniami. Uczestnicy mieli okazję skorzystać z doświadczenia i wiedzy Trenera-Praktyka Pana Pawła Wojciechowskiego podczas tego szkolenia, które odbyło się 14.03.2012 w Warszawie. Poznali oni istotę zachowań oraz typów trudnych klientów, podstawowe popełniane błędy oraz jak pozostać asertywnym i jak radzić sobie ze stresem. Pan Paweł otrzymał średnią ocenę 4,72 (w skali 1-5) za wiadomości, przygotowanie i sposób prowadzenia zajęć.


„Trener bardzo sympatyczny, pomocny. Potrafił odpowiedzieć na każde zadane pytanie.”
„Bardzo dobry przekaz informacji, poparty przykładami.”
„Dobra wiedza merytoryczna, swobodne prowadzenie zajęć, wystarczające materiały szkoleniowe.”
„Przygotowanie Pana Pawła stoi na bardzo wysokim poziomie. Miło się Pana słucha przy tym sposób wypowiedzi sprawia, że chce się słuchać.”
„Bardzo dobrze poruszone tematy i dobrze wytłumaczone.”

 

Zainteresowanych szkoleniem zapraszamy na stronę Dofinansowanych Szkoleń Otwartych. Kolejna edycja odbędzie się 25.04.2012 we Wrocławiu.

Nadesłał:

Dawid Martynowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl