Tysiące czerwonych róż od Carlo Rossi na Dzień Kobiet


Tysiące czerwonych róż od Carlo Rossi na Dzień Kobiet
2011-03-18
Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce (1) – przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia tysiące kobiet w największych miastach Polski otrzymało prezent z okazji swojego święta – przepiękne, czerwone róże.

Ogólnopolska akcja promocyjna przeprowadzona w wybranych hipermarketach i hurtowniach cash & carry odniosła duży sukces ciesząc się olbrzymim zainteresowaniem wśród detalistów i konsumentów. „W tym  roku z okazji Dnia Kobiet w ramach specjalnej akcji promocyjnej przygotowaliśmy dla naszych detalistów i konsumentów wyjątkowy prezent – czerwone róże składające życzenia od marki Carlo Rossi. W ciągu jednego dnia trwania akcji 8 marca rozdaliśmy tysiące róż w największych miastach Polski. Projekt okazał się sukcesem, gdyż w bardzo krótkim czasie udało nam się dotrzeć do szerokiego grona konsumentów wspierając tym samym działania detalistów, którzy na co dzień z nami współpracują umacniając  pozycję marki Carlo Rossi jako lidera segmentu win stołowych”. - powiedział  Andrzej Studziński,  starszy kierownik marki Carlo Rossi 


Dodatkowo na Dzień Kobiet czerwone róże Carlo Rossi dostali goście  imprezy w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny, podczas której wystąpiła światowej sławy piosenkarka jazzowa Fredrika Stahl. Kwiaty od Carlo Rossi wszędzie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem.

 

[1] Świadomość spontaniczna marki oraz deklaracja częstotliwości zakupu; Millward Brown SMG/KRC; Badanie na ogólnopolskiej losowej próbie 260 osób w wieku 18-60 lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy-Wrzesień 2010

 

Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (1):

  • Ludmiła
    Ludmiła , 2011-03-19 21:57:48

    odnosze wrazenie ze wino carlo rosi bardzo sie popsulo ostatnio :-(


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl